GOOGLE Adsense

Friday, November 17, 2017

Resepi Benjo Paling Senang




Assalamualaikum..

Sedekah lah dengan ikhlas, walaupun harganya murah.. ciknaa terpikir nak sedekah hari jumaat harini. dapat idea nak buat benjo ni sebab telur ada sepapan. Jom buat banyak-banyak sedekah kat cafe. Pukul 10 pagi dah abis semua benjo ciknaa..alhamdulillah, ingat tak laku.. πŸ˜…



Bahan buat benjo simple : 


Roti burger.
Telur sebijik.
Serbuk Blackpaper.
Seasoning sos.
Mayonis.
Sos cili.
Salad.
Sedikit marjerin untuk sapuan roti

Potong roti burger. Sapu marjerin pada roti dan goreng. Ciknaa takde kuali leper tu, kuali biasa pun boleh. goreng telur sebijik. nak cantik pakai la besi bulat untuk telur tu.  (taktau nama) dah siap, sesi paling syok nak buat..hahaha. 

1. Roti
2. sos cili
3. Telur
4. Seasoning sos
5. Mayonis.
6. Salad.
7.Sos cili lagi sekali
8. Roti. 

Siap! senang kan.. 

p/s : esok cuti. kepala dah pikir macam-macam nak masak ape kat rumah.. #DilemaSeorangIbu πŸ˜‚





1 comment:

  1. akk lg suka benjo dr beger ayam/daging.
    semuga rzki cikna murah selalu...

    ReplyDelete

nasi lemak ikan kerisi,
nanti singgah komen la lagi (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016