GOOGLE Adsense

Wednesday, September 6, 2017

Rania Marissa Turn 4

Alhamdulillah bulan 8 aritu anak bongsu ( bongsu la setakat ni 😆) genap 4 tahun umurnya.. Ada la rezeki sikit nenek dia ajak buat majlis makan-makan dekat kampung. 90% nenek dan makcik dia yg sponsor..mama beli kek coklat tu aje, tempah khas dari daridapurnana.. yang lain-lain kita order je.. ada macam-macam makanan haritu tapi ntah kemana gambarnya..



Abaikan lah kesemua ahli keluarga yang sihat bagai juara tu yee... nak pegi kemana hasil mokmok kalau tak datangnya dari makpak..kahkahkah..


kek semestinya kena ada 2 bijik.. sebab dah tau kalau ada 1 nanti kekecohan akan berlalu dek kerana berebut.. beli 2 bijik, ambik sorang sebijik.. tetamu pun boleh makan 2 jenis kek.. 



Alhamdulillah ramai keluarga besar datang memeriahkan majlis befday rania. Selain makan-makan boleh lepak bual-bual sebab memasing jarang dah jumpe.. tQ nenek. uncle, aunty yang bagi adiah, duit etc.. moga murah rezeki, amin!


p/s: hujung tahun turn mama pulak.. ada yang nak sambut? doakan jelah kot ada yang terbukak hati nak belikan mama kek.. hoho.




1 comment:

  1. wahh.. happy belated birth..
    auntie doakan moga marissa diberikan kesihatan y baik bpnjngan & berjaya dlm khidupan duniakhirat..amin

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016