Monday, July 10, 2017

#familyRM : 2011-2017 berhari raya



Alhamdulillah..syukur nikmat.. 7 tahun dah beraya bersama lepas hilangnya pangkat single :P tahun ni masih lagi ahli seramai 4 orang, tapi mohon doa tahun depan ahli keluarga bertambah kepada 5 atau 6.. meriah gituuu.. 

Raya tahun ni turn kampung ciknaa la semestinya #teamrayapahang uolss.. macam tahun lepas jugak raya biasa-biasa je. doubleRM dapat duit raya hampir 300 ringgit. banyak la tu. tak tau lagi nak buat ape, ada yang mintak basikal dah tu.. nanti tunggu pengarah kewangan (mama dia le) pikir dulu.. haha.

Pada yang baca entry ni selamat hari raya pada semua, maaf zahir dan batin.. Rumah ciknaa kalau nak datang roger dulu aaa.. masih ada lagi kuih kuih raya tu. boleh je nak singgah raya..

No comments:

Post a Comment

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016