GOOGLE Adsense

Monday, April 17, 2017

REVIEW : Ostematrix Shaklee

Pernah dengar ostematrix? antara supplement HOT dari shaklee. ciknaa memang antara pengguna shaklee sejak mengandung dan set lengkap shaklee ciknaa wajib ambik waktu dalam pantang. kenapa shaklee? sebab shaklee satu-satunya produk yang sesuai untuk anak-anak ciknaa. maksudnya baby tak cirit & kembung perut bila ciknaa makan shaklee tu. bila menyusu memang kena jaga kan ape kita makan. tapi shaklee alhamdulillah sesuai dengan ciknaa.




Ok sambung balik pasal ostematrix tadi. ciknaa baru je ambik ostematrix ni hampir sebulan. kesan nya pada ciknaa :

✔ bangun pagi dah kurang sakit dan lenguh dekat pinggang. selalunya ciknaa kerap jugak bangun malam buat susu rania. bila bangun tu memang tak boleh nak berdiri tegak. pinggang rasa menyucuk-nyucuk. sakit sangat. ciknaa tak tau la ape punca, tapi lepas consume ostematrix ni alhamdulillah sakit pinggang dah makin kurang.. takde lagi tak boleh berdiri tegak bila bangun tido.

✔ sakit lutut dah hilang terus. ni best! ciknaa tak selalu sakit lutut, tapi ada masa memang sakit. faktor obesiti mungkin. berat dah lebih, tu yang menyebabkan sakit lutut. bila nak solat ada masa memang payah nak bangun.. orang yang mengalami sakit lutut dia tau seksanya macamana.

✔ membuang dengan lancar. takde sembelit lagi. alhamdulillah.. shaklee ni kebanyakan supplement dia memang sedap membuang.. ciknaa ambik malam sebelum tidur. inshaaAllah celik je mata subuh pegi toilet dulu..huhu.

✔ gigi susu naik tanpa rasa sakit. gigi bongsu ciknaa dah lama naik sebenarnya. tapi dia naik sikit-sikit. bila ada proses gigi bongsu tu nak keluar, gusi akan bengkak. sakit jugak la nak makan. tapi lepas consume shaklee ni alhamdulillah gigi bongsu naik tapi gusi tak bengkak dah.


Selain tu jugak, ostematrix ni ada banyak lagi kebaikan, antaranya :


KEBAIKAN OSTEMATRIX SHAKLEE

~ Membina tulang dan gigi yang kuat
~ Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
~ Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf
~ Membantu mengurangkan simptom senggugut, seperti perut kembung, kekejangan, retensi            air,mudah meradang dan kemurungan


OSTEMATRIX LEBIH DARIPADA SEKADAR KALSIUM

ostematrix membekalkan :

1. 1000mg iaitu 100% pengambilan harian unsur kalsium daripada sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi.

2. 400mg iaitu 100%  pengambilan harian magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke tulang dan menguatkannya.

3. 400iu iaitu 100% pengambilan harian vitamin D untuk meransang penyerapan kalsium.







So kalau ada yang berminat nak beli ostematrix atau produk-produk lain shaklee boleh DM :

 Siti Sarah Muhamad Nor, SID : 860157 
FB :  Siti Sarah Muhamad Nor
017.202.3543
Harga retails OSTEMATRIX : RM62 





1 comment:

  1. Saya tau shaklee ni. Saya minum vivix hari2. Tak pernah misss.

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016