Tuesday, July 12, 2016

Selamat Hari Raya Korang!



Hari raya ke-6 dah harini.. Korang dah masuk keje? ciknaa semalam lagi dah keje. Boring.. Lemau. Lapar.. eh! haha.. Tahun ni balik raya umah mertua nun kat johor.. Alhamdulillah, selamat balik kampung, selamat jugak sampai KL walaupun jem.. biasa lah raya.. 


Duit Raya RM tahun ni lagi banyak dari tahun lepas.. Alhamdulillah.. Rezeki dorang. Afiq dah pandai, siap ikut nenek pegi marhaban raya sebab nak collect duit raya banyak-banyak nak beli bunga api katanya.. jangan harap mama nak belikan.. sorry! hoho.






Ada yang buat rumah terbuka minggu ni?  nak datang! haha..

9 comments:

  1. cantik blog ciknaa sekarang...comel la...selamat hari raya ciknaa...meriah haaa

    ReplyDelete
  2. slmt hari raya ciknaa!! i tggu ciknaa buat opn hse...haha >_<

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya dik...bebudak la paling happy time raya kan siap kembong2 beg duit memasing...kite yg mak2 ni jugak melepas...hahaha

    ReplyDelete
  4. tema kita sama...blue!!
    selamat hari raya family RM

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya, maaf zahir batin CikNaa
    Cantiklah dua permata CikNaa berbaju kurung/melayu. Comel kan:)

    ReplyDelete
  6. salam aidilfitri cik naa n fmily..
    alhamdulillah..rezeki.. nnti simpan bank, utk kegunaan msa dpn ank2

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016