Friday, July 1, 2016

Selamat Hari Raya Aidilfitri



Hai korang.. Tak sampai seminggu kita akan menyambut hari raya aidilfitri. Tahun ni ciknaa raya kat johor. Turn umah mertua.. Tapi petang ni balik keje dah gerak balik pahang dulu. Jumpa family ciknaa.. Minggu depan baru gerak balik johor.. korang raya kat mana tahun ni? Raya kat mana-mana pun takpe janji raya..kan?

Alhamdulillah, tahun ni macam tahun-tahun lepas juigak.. tetap sederhana untuk family ciknaa..Takmo membazir yee.. hehe.apa lagi nak bebel ni? oh nanti raya ciknaa nak ingatkan terutama diri sendiri supaya jangan berlebih-lebih makan.. nanti naik 10kg abislah tak muat baju..Raya berpada-pada janji meriah ye dok? 




ciknaa nak ucapkan selamat menyambut hari raya, maaf zahir dan batin kepada semua pembaca yang sudi singgah di blog ciknaa ni. balik kampung berhati-hati dijalan raya.. semoga kita semua selamat pergi & balik ye.. muahh~!

4 comments:

  1. Selamat Hari Raya Ciknaa.. kite geng.. Dilah pun raya johor dulu tahun ni.. hihi

    ReplyDelete
  2. Jemput singgah segamat ye ciknaa..akak pn raya umah mentua dlu

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya aidilfitri
    maaf zahir & batin

    Love,
    Lya Afrina ;-)

    ReplyDelete
  4. Selamat Hari Raya CikNaa... saya beraya di Terengganu kampung encik suami... (^_^)

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016