Tuesday, April 26, 2016

Blog diberi nafas baru~!

Assalamualaikum..


Ada yang singgah blog ciknaa tak arini? hehe. Cantik tak rupa baru blog ni? Ok tak?  Mekasih banyak sue.. Dari hari ke hari nak makeover blog ni. Harini baru dapat.. suka~! so kalau ada yang berminat nak makeover blog jugak, sila Pm sue fb : umie sue studio @ sue haida.. 




p/s : tengok header rasa nak bercuti tepi laut je. hehe. 

11 comments:

  1. memang cantik...akk suka hijau tu..lawa

    ReplyDelete
  2. Dgn arapan 1 hari nnt ciknaa jd mcm dlm gambar doodle tu ye daq? Hehe.. Cantik2 :)

    ReplyDelete
  3. omei sgt cikna. sue mmg keatip.
    ni rasa nak edit jugak nie...

    #dasarmudahterpengaruh

    ReplyDelete
  4. Wow sgt..cantik la hasil tangan sue

    ReplyDelete
  5. cantik..simple n tenang je... nk baca pon rsa best.. serius ni ;-)

    ReplyDelete
  6. wah cantiklah cik na..pandai umi sue buat..:-)

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016