Tuesday, December 1, 2015

Milkbooster : Habbatussauda Habasyi Oil

Assalamualaikum..

Alahai lama dah tak menulis pasal breastfeed, milkbooster bagai.. serius blur kejap..hihi. Rindu pulak zaman bebudak ni baby dulu.. sanggup bangun tengah malam semata-mata nak mengumpul stock susu.. Alhamdulillah ciknaa dapat lakukan walaupun tak genap setahun fully breastfeed rania..Ok, ramai kot yang mengalami masalah susu merundum bila masuk keje semula.. tu biasa. sebab stress dengan keje, tak sempat nak mengepam, sibuk memanjang kan.. ni ada 1 suppliment bagi ciknaa sangat baik untuk ibu-ibu.. Habbasyi oil - habbatussauda..



Meh ciknaa share sikit testimoni habasyi oil ni yer..



Bukan je membanyakkan susu, tapi habasyi ni jugak sesuai untuk lelaki tau.. Encik Sepul tu pun ciknaa suruh jugak dia makan.. tapi dia komplen kerap nau sendawa.. hahaha.. Ciknaa sendiri makan habasyi oil ni.. kesan? sakit kepala alhamdulillah makin hilang..MIL ciknaa sendiri makan, katanya masalah kulit dia gatal-gatal dah kurang.. 1 botol ni 1 keluarga boleh makan.. berbaloi kan?


Harga Habasyi Oil :

210 kapsul : RM55
75 kapsul : RM25 
postage : RM6

CIknaa baru restock semalam..Alhamdulillah setiap bulan stock habis.. yang berminat untuk dapatkan habbasyi oil ni boleh pm ciknaa yer..

Whatsapp  : 017.952.1525
Email : Ciknaa87@gmail.com

Daripada Abu hurairah, beliau pernah mendengar Rasullullah SAW bersabda, ''pada Habbatussauda, terdapat ubat bagi segala jenis penyakit kecuali Al-Sam yakni maut''.
.


2 comments:

  1. terbaik laa cikna... tang kentut tu tak tahan. pernah skali terkentut dlm lif. muka buat bodo je laa...kihkihkih...

    ReplyDelete
  2. kayrul dulu gatal2 teruk minum habatussauda memang elok...

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016