Monday, November 23, 2015

Happy Birthday to Me,Myself and I

Alhamdulillah.. Syukur dengan segala nikmat Allah, dengan rahmatNya, ciknaa masih diberikan peluang untuk terus bernafas hingga saat ini.. dah berapa umur? dah banyak.. 28 tahun sudah.. sikit lagi nak masuk 3 series.. 

Umur cenggini, rasanya takde apa pun yang ciknaa nak melainkan kesihatan yang baik, diberikan peluang untuk terus hidup demi kasih sayang keluarga.. Alhamdulillah, tahun ni asben wish.. sebab tahun-tahun sudah selalunya dia lupa..haha. ala, tu biasa la orang laki.. dulu, baru-baru kawen memang ciknaa sentap..tapi lama-lama dah faham dah.. lupa bukan bermakna tak sayang.. gitu..

Malam tadi kitorang dating kat danau kota. dia bawak ciknaa pegi urut kaki.. befday 'girl, laki bawak g urut kaki tengah malam buta. ko hade? hahahaha..laki mak sorang je buat cenggitu.. romantik dia lain machiam sikit.. ala-ala, menjaga kesihatan kekdahnya.. adoyai.. tapi ciknaa suka..kaki gajah la katakan..wakaka..

Balik nanti rasanya macam nak membaking la.. tengok la kalau mood rajin.. kalau tak kite beli sudehh.. hihi..




salam sayang, 

Mama RM @ Ciknaa

3 comments:

  1. Happy Birthday Cik Na..Semoga bahagia selalu di samping tersayang..

    ReplyDelete
  2. happy bornday ciknaaa~ rara doakan ciknaa murah rezeki ye. Amin.

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday Naa a.k.a mama RM. Semoge dirahmati selalu oleh yang ESA. Dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki. Yg penting happy2 sokmo. Xyah baking laaaaaa laju2 g SR. Awok order, cik Abam bayor. kikiki~

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016