Friday, October 2, 2015

Mandi di Tanjung Balau, Desaru

Raya Haji kitorang aritu balik umah mil ciknaa kat kota tinggi..lagipun afiq memang kat sana kan kena ciken pox aritu.. Raya sana macam selalula, macam tak raya je..kecuali bab makan..memang ramai la jiran dok hantar makanan.. lontong la terutamanya..sedap! huhu.. 


Petang raya ke-2 tu kitorang pakat pegi adik beradik bawak anak mandi kat pantai..afiq dengar mandi laut memang tak benti la mulut dia tanya..mana laut..nak mandi laut.. nak mandi laut..


tengok muka afiq tu..dia la yang paling hepi! nak-nak lagi dah sihat sepenuhnya.. seronok tengok dorang mandi..mama memang takkan turun la..renyah oii nak tukar baju nanti..

dah besar dia dah pandai kawal ombak tu.. ciknaa tak risau sangat..yang merisaukan ni budak kecik sorang ni..dia nak jugak macam abang..mandi sendiri.. taknak orang pegangkan..sudahnya tak tau berapa kali tenggelam dalam air..pastu buat muka sebab tertelan air laut yang masin tu..hihi



kalau dia tengok balik gambar ni memang tersengeh sorang la tu.. seronok kemain!





tu je la cerita raya haji kitorang..gambar makanan raya memang takde, sebab makan dengan nikmatnya..enpon pun tak nampak..hihi

2 comments:

  1. Syok mandi ramai2 cm ni hehehhe afiq sonok berenang tak nampak mama tgh amik gambar hehhe

    ReplyDelete
  2. alololo bestnya mandi laut..bagus lah rania dengan afiq..berani!

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016