Thursday, October 29, 2015

Guna Semula Rak Lama

Lama dah tak update pasal deco rumah sewa ku itu.. Kelmarin mood rajin datang, mengemas bilik..jumpa la balik meja kecik yang dok kat sisi katil tu.. memang dah lama tak guna.. keluarkan pastu dok tenung..buruknya lahai..yelah, barang murah gini selalu guna habuk kayu je..kena air sikit habis kembang.. dah bengkak jadinya.. hahaha..

wallpaper haritu ciknaa guna untuk tampal kat dinding ada lebih lagi 1 roll..ting! dapat idea.. :)




Nampak macam baru tak? dah siap tampal wallpaper jadi cantik pulak.. suka,suka,suka~!
Dari meja tepi katil, sekarang dah jadi meja laptop..ngam-ngam je muat laptop tu.. bebudak ni memang tiap hari dok layan katun dalam tu.. so, berbaloi-baloi la meja tu dah digunakan semula kan..tetiba rasa, cantiknya kalau semua perabot kaler putih.. hehe.

tudiaa si kecik rania marissa dengan perabot kecik beliau..


Jemput baca :

2 comments:

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016