Monday, October 19, 2015

Demam + Tonsil Bengkak


Afiq demam lagi.. last demam sebelum raya haji aritu..kena ciken pox.. Allah.. dugaan sungguh. kali ni tonsil dia bengkak.. dia langsung taknak makan.. minum air & susu je..tu pun kena paksa.. harini papa dia EL jaga dia kat rumah..mama kena kerja sebab cuti dah nazak.. 

Kali ni afiq demam lain macam.. panas sepanas-panasnya.. makan ubat demam pun macam tak turun suhu nya.kain atas kepala dia tu tak sampai 5 minit dah kering..bukan setakat kering, sampai hangat kain tu jadinya.. 

doakan afiq cepat baik yer.. ciknaa macam tak selera dah nak makan minum dok memikirkan anak ni sorang..

5 comments:

  1. baru je baik dah demam balik yeh ciknaa...kesian kite tengokkan..ain pun mcm tu jugak...elok je dah baik demam...dorang dah selera makan..badan dah naik sikit..pastu datang demam balik... :(
    semoga afiq cepat sehat yeh....

    ReplyDelete
  2. smg cepat sembuh ye afiq, mmg biasa tu kalo kena tonsil tiada selera makan sbb sakit.
    try buat bubur nasi letak virgin coconut oil sikit, mana tahu ada selera sikit nak mkn

    ReplyDelete
  3. cepat sembuh sayang...kesian afiq baru je baik demam nye..

    ReplyDelete
  4. kalo tonsil bengkak kena mkn antibiotik.kalo tak demam die jp ok pastu tibe2 demam balik.

    ReplyDelete
  5. anak kalau tak sihat. mmg boleh buat mak dia susah hati kan ciknaa.

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016