Tuesday, October 27, 2015

Alhamdulillah



Alhamdulillah.. syukur.. lepas hampir dua minggu dua anak syurga ni demam bergilir, akhirnya dah sihat sepenuhnya.. masa demam Allah saje la yang tahu..betapa susahnya hati ciknaa.. tak tidur malam dok lap kain basah kat dorang.. El, cuti jangan cerita la.. pandangan orang ku tolak tepi.janji ciknaa sendiri yang jaga anak-anak bila tak sihat..terima kasih pada yang komen kat fb, whatsapp, komen kat blog.. terima kasih kerana mendoakan.. 


p/s : afiq dan rania dah kurus sesangat..

5 comments:

  1. Alhamdulillah doubleRM dah sembuh..lumrah la kan ciknaa kita mak2 ni, asal anak tak sihat jer gundah gulana kita ni..anak yang sihat tu sememangnya anugerah yang terindah..

    ReplyDelete
  2. time to masak sesedap ciknaa..bg diorg bam2 semula..hihi

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, gembira tengok anak2 dah kembali sihat.

    ReplyDelete
  4. Anak dlm usia macam 2RM ni memang perlu pemantauan lebih CikNaa bila tak sihat
    Apa pun bila dah sihat lega kan.. moga terus sihatlah..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...semoga terus sihat tau anak2..

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016