Tuesday, October 6, 2015

Aiskrim Kelapa Muda Gombak



1st time ciknaa makan aiskrim ni.. sedap rupanya oii.. aiskrim tu memang rasa lemak macam santan ek? tambah pulak dengan jeli, isi kelapa muda, pulut, kacang yang superb sedap.. tapi bak kata afiq yang mengajuk ayat kak ros upin ipin 'mahal! tak boleh makan selalu' kehkehkeh.. yang ni RM5 satu..semalam kitorang beli 2.. anak-anak tak suka sebab dia tak rasa macam aiskrim kot..sebab takde stick agaknya..hoho..


ada yang nak pegi? dekat batu 8 jalan gombak. betul-betul sebelah trafic light, sebelah kedai buah.. dekat dengan sup meletup.. 

4 comments:

  1. akak slalu beli pisang kt sblh kedai jual eskrim tu cikna

    ReplyDelete
  2. Tgh sakit2 tekak ni boleh la makan eskrem kelapa macam tu kan...tempting sgt nampaknya tu ha...

    ReplyDelete
  3. cikna...rupanya begitu menggiurkan..

    ReplyDelete
  4. sedapnye, berbaloi dengan harganya RM5 :)

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016