GOOGLE Adsense

Monday, June 22, 2015

Lost Weight

yuhuu! pejam celik harini dah masuk hari ke-5 kita berpuasa..alahai kejapnya masa berlalu.. 2 hari dah ciknaa tak sahur dengan sempurna..maksud tak sempurna tu tak makan banyak..hahaha..sebab terlajak tidur gara-gara menyiapkan tempahan sambal hitam..sedar je dah nak abis waktu sahur..alamatnya kite makan kurma 2 biji, teguk air masak bebanyak.. jadi lah tu kan.. dapat jugak ikut sunnah nabi..alhamdulillah..

sahur pagi tadi..roti paratha dgn sambal hitam :)


sehari sebelum puasa ciknaa timbang.. ehem! beberapa gram je lagi nak cecah 90 kilo~! perghhhh.. tak insap lagi ke mamaRM oii. dah rgupe peti ais dah kamu tuu.. adehh.. pagi tadi timbang kat ofis.. turun 3 kilo! wahhhh..bahagia pulak nengok angka tu.. sebab takde la niat nak diet pun..tapi memang minum air kosong lebih..makan buah tetiap hari..err tu membantu jugak kot turun berat kan?

oklah..takmo cite panjang bab diet..sebab ciknaa tau tak gigih mana bab diet ni..kakaka.. tapi impian nak cantik dipagi raya tu ofkos.. doakan la kot kali ni berjaya cecah angka 7+ hoho..


============================

iklan : SAMBAL HITAM CIKNAA


pack baru untuk mudah dipos.

whatsapp : 017.952.1525

6 comments:

  1. adusss... cikna turun berat tp akak ni makin naik caner... boleh tak nak salahkan sambal cikna??

    ReplyDelete
  2. hamboii. tiap harila makan kurma tu jawapnya..klu nak turun 7 kilo..huhu

    ReplyDelete
  3. Akk pun tgh misi turun 8kg...harap berjaya!

    ReplyDelete
  4. Ye la ciknaa. Semaaam pun nadt timbang da turun 2kg. Chaiyokkk

    ReplyDelete
  5. wahhh bagus chaiyok2...moga terus turun beratnya tu ye ciknaa

    ReplyDelete
  6. saya tak timbang lagi..tah2 sama je hahaha..makan berbuka mcm ape je melantak..kikiki

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016