Thursday, May 28, 2015

rania - baru nak pandai cakap




bulan 8 ni genap 2 tahun dah anak dara ciknaa ni..
tapi dia lambat sikit bercakap compare dengan abang dia..
tapi gigi lagi banyak dari abang, acaner tu? hahaha..
alhamdulillah.. baru je baik demam..
semalam dia cirit pulak..aihh macam-macam la ko ni dik..
tapi lepas baik demam ciknaa perasan mulut dia ringan..
banyak perkataan yang dia pandai ajuk kita cakap..
paling terang, dia tunjuk something pastu tanya, mama..ni apa? ni apa?
siap dengan bahasa baku lagi uolss.. hahaha..
baik demam dia makin manja..
semalam ciknaa keje shift duty malam..
pukul10 asben call dia melalak tak benti..panggil mama..mama..
haihhhh acaner ni.. makin besar makin tak boleh berpisah pulak..
kata nak adik.. eh eh eh..okbai ~ :)

2 comments:

  1. semua sama dgn raynia ciknaa...gigi dah byk tp lmbt ckp..ajuk org ckp pun no 1....xleh berenggang pun sama jugak tu..heheh

    ReplyDelete
  2. alalala cute sangat tau..terus membesar dengan sihat tau syg

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016