Wednesday, April 22, 2015

Sanah Helwah Razin Mikhaill



happy birthday son!

Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan muhammad razin mikhaill..
Allah selamatkan kamu..

22.4.2012

ya Allah..
panjangkan lah usia anak ini..
mudahkanlah perjalanan hidupnya..
berkatilah hidupnya dunia & di akhirat..

3 tahun yang lepas..
sungguh pantas waktu berlalu..
tidak sesekali mama melupakan tarikh ini..
tarikh yang menyedarkan mama betapa susahnya melahirkan seorang khalifah Allah..
sakitnya hanya Allah yang Maha Mengetahui..
tapi, sakit itu hilang saat mama melihat wajahmu.
nikmatnya menjadi ibu dengan kelahiran mu wahai anak..

harini nak trobek je..
ada yang nak baca cerita labour room budak razin mikhaill ni tak?
KLIK SINI.. hehe. 
rasa macam ngeri pulak bila baca balik..
tak percaya je ciknaa dah lalui saat itu..fuhh..
pape pun alhamdulillah..selamat semuanya..


kecik je budak ni dulu kan..alahai rindunya..

setengah jam lepas lahir.. muka merah-merah tak tau kenapa..


dalam pantang vs 3 tahun


p/s: masih ada ke yang pelik kenapa ciknaa panggil razin mikhaill ni dengan nama afiq? haha..kalau ada meh baca SINI. alhamdulillah afiq membesar dengan baik.. sekarang dah banyak cakap.. pelat dah makin kurang.. banyak akal.. dah kenal hampir kesemua huruf alphabet.. semoga anak ini jadi anak yang soleh.. boleh berbakti pada agama, negara & keluarga..amin..

8 comments:

  1. selamat hari lahir afiq..jap je dah besarkan..moga jadi anak yg soleh dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  2. happy besday syg..terus membesar dengan sihat tau

    ReplyDelete
  3. epi besdayyy abg afiq.. smoga jd anak soleh n senyum2 slalu.. :)

    ReplyDelete
  4. selamat ulangtahun kelahiran yang ke 3 abang afiq a.k.a Razin Mikail.....semoga abang jadi anak soleh buat mama dan papa serta abang yang mampu melindungi adik2.....Aaamiinn.

    ReplyDelete
  5. Selamat hari lahir afiq. Jadi anak yang soleh ye.

    ReplyDelete
  6. HAPPY BIRTHDAY afiq....
    semoga menjadi anak yg soleh....
    amin

    ReplyDelete
  7. Assalam cik na,
    happy belated birthday afiq
    moga sentiasa dalam rahmat & lindungan allah AMIN

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016