Wednesday, March 25, 2015

tidur bergelimpangan



anak-anak syurga ciknaa.. ni weekend lepas.. tak tau la kenapa dua budak ni kalau weekend sangat gigih menahan mata.. memang seboleh-bolehnya taknak tidur.. dalam gambar ni pukul 5 petang dah.. sebelum tu ciknaa dah terlelap dulu atas sofa, dorang still tengah tengok tv lagi.. ciknaa tersedar semua dah lena.. kesian pun ada.. bak kata rara macam kena tembak.. hahaha.. tengok adik ke abang yang besar? ofkos adik.. sebab adik super duper kuat susu.. setiap 2 jam kot nak susu..


dah 2 minggu gini cara nya nak bagi dorang tidur.. ciknaa buat-buat tidur ( memang tertidur betul pun pastu) lepas setengah jam tengok memasing dah tersadai.. malam pun kadang macam tu jugak.. bertabahlah mama oii..

4 comments:

  1. tahan mata sangat...last2 tertido gak ek ciknaa...ain pun kalau weekend tu budak2 ni lambat nak tido siang...mungkin dia tau mama dia cuti...tu yang dia tahan mata tu..hehe

    ReplyDelete
  2. Assalam cik na,
    tu dia haih
    penat sangat la tu kan3

    ReplyDelete
  3. menahan mata tu memang kan ciknaa... pstu dh ptg2 bru nk tido...huhu...
    same la kdg2 doubleD kt sni... lg plk ayah xde... xtau nk buat ape.. boring.

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016