Thursday, March 12, 2015

Pekasam Patin


Alhamdulillah..pekasam patin makin mendapat sambutan.. haritu ciknaa jual kat ofis, sekali dengan sambal hitam.. amboi sangat memperomosikan makanan pahang..acaner, anak pahang sejati..
gittew.. :) pekasam patin ni ciknaa dah up haritu kat SINI.

isnin lepas ciknaa ada up gambar ni kat facebook. memang ramai jugak la yang terliur tengok..hihi, maaf la yer, takde niat pape.. ciknaa jual pekasam patin ni.. kalau berminat boleh order. RM10/paket postage RM6 untuk 1-3 paket..whatsapp ciknaa 017-9521525..

ekceli, menu camni la yang buat ciknaa makan bertambah-tambah sambil lap peluh.. sungguh! makan nasi kering takde kuah, nasi panas-panas, makan pulak dengan sambal hitam pedas-pedas masam tu..pergh! memang ikutkan hati nak menambah lagi tapi pikir, diet dah kelaut,,ops!.. kang elok turun 4 kilo, naik balik 2 kilo gara-gara makan pekasam ni aje.. no..no..no.. hihi.




ni antara customer ciknaa..kak kabu..ala tokey kekabu online dot com tu.. makyong ni kata selera kali ni lebih pada menu kampung.. memang kena sangat la kan dengan pekasam patin tu.. 



p/s: ada yang tanya apa rasa pekasam patin ni? sama macam pekasam biasa, bezanya ikan patin banyak lemak! tu sebab sedapnya kebaboom.. :)

5 comments:

  1. ikan pekasam biasa pun dh sedap... ni pula ikan patin... rasanya mmg sedap sebab ikan ni isi dia lembut dan berlemak kan....nmpak pun terliur.. de masa nanti saya nk order juga hehehe...

    ReplyDelete
  2. sedapnye tgk ciknaa....mmg favourite ain mkn ikan patin ni..tp pekasam patin x penah try lg..

    ReplyDelete
  3. sungguh menggiurkan..................

    ReplyDelete
  4. cikna ada lagi tak?? chop laa 1.
    ari tu tak nak sebab konon tak nak terlebih2 makan nasi.
    dah tau kalu kena pekasam mmg makan bertambah.
    udoh tak menahan tgk cikna dok upload gambar jer..

    ReplyDelete
  5. Assalam sweetie

    Pekasam my feberet. bleh geng heeeee

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016