GOOGLE Adsense

Monday, January 19, 2015

botol mesti kena ada miki mos



ni masalah afiq tu..
dia dari kecik memang cerewet..
dulu botol TT..pastu dipujuk-pujuk tukar botol yg murah sikit..
belikan botol miki mos..
lepas tu tiap kali nak beli botol baru, mesti kena ada katun tu..
aritu ciknaa try beli pigeon ni..
ada promosi kat manjaku..
rembat 1.. tapi hampeh dia memang reject..
guna waktu malam aje..
masa dia tak sedar..
so ada yang suruh ciknaa tampal gambar miki mos kat botol..
tapi tak tau mana nak cari sticker gitu..


aritu balik kampung belikan dia buku..
ala-ala colouring book..
kat tengah-tengah buku tu selambak sticker miki mos..
tetiba dapat idea..
nasib simpan lagi botol pigeon ni..
tampal pastu bagi dia..
tunjuk & cakap, abang ada botol baru laaa..
ada miki mos! cantik tak?
dia senyum je terus minum..
see.. memang itu yang dia nak..
haihhh..



repeat gambo lama..si abang pengguna botol miki mos itu..

9 comments:

  1. style la gmbr die..duduk gaya bos besar gitu..hihi..

    ReplyDelete
  2. hehehehe
    xpe ciknaa...
    asalkan die nak susu...
    layankan je anak2 nie

    ReplyDelete
  3. hahaha klakar afiq. bdk2 tu dulu mmg pengguna tegar TT gak cikna. skrg dh tukar pakai botol biasa, tak kisah botol apa pun. TT mahal weh nak tukar sokmo. botol biasa tukar setiap bulan pun takpe. mcm2 gamba, mcm2 kaler... bajet bawah rm15 satu botol. jimat pakai botol biasa.

    ReplyDelete
  4. Amboi abang.. Hihi.. Nak miki mos je ye. Hihi.

    ReplyDelete
  5. hahahaa...klakar la afiq.....nak ade miki mose jugak ek..hehe...Raees smp skang nak pakai TT je...Raynia je rembat semua jenis...xkesah..

    ReplyDelete
  6. hihi kemainnn..pandai abg pilih eh, aish pulak memalam kena miki mos, klu dia terjaga minum susu, dia tgok bukan botol miki mos kang dia suh tukar..pfftt

    ReplyDelete
  7. hehehe comel je dak abang suka mickey mouse eh... dak faiq layan je botol ape pun.. hari tu bagi botol avent gambar gajah kecik2 tu.. sibuk la dia mengira gajah.. ni ibu nye.. ni adik nye.. lol. berejam nak nunggu susu habis haha

    ReplyDelete
  8. salam kenal...

    comell..panadai plak pilih nak pakai botol miki ke ape..amboihhh..

    follow u ..follow me back ya

    ReplyDelete
  9. Hahaha...comel je...nk gak ek miki mos die..

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016