Monday, January 12, 2015

beg baru double RM


hari pertama sekolah kan harini?
barang mesti baru..
ala-ala mood baru masuk sekolah jugak la..
beg baru! comey dak? hee..
kelmarin dok cari rod untuk dapur..
tapi jumpa pulak beg gajah ni..
tinggal 2 aje pulak tu..
hati dok menahan..nak ke tak..
tak beli pun.. sebab takut papa dia bising..huhu..
semalam pegi lagi.. (mir.diy)
papa kata ok, boleh beli..
terus rembat! hahaha.. RM23.90 aje..
ntah kenapa la ciknaa suka sangat beli beg budak budak ni..
dah banyak kat rumah..
comel kot..huhu..
harini si abang saited lebih!
si adik blur lagi..dia pun bukan paham sangat beg baru ke beg lama..
menten gitu la rania tu..haha..


p/s: tak lupa jugak untuk adik-adik yang sekolah tanpa baju baru.. kasut baru..semangat tu memang ciknaa suka! ilmu tu penting dari segalanya kan.. moga kamu tabah yer adik-adik.. #prayforpantaitimur

5 comments:

  1. Alahai.. comel nye beg gajah tu cikna.. memang la si abg teruja kan,.. hehe

    ReplyDelete
  2. comey nye beg gajah ni.....wahh..dorang pun nak bag baru jugak ek...hehe...raees ngn raynia kalau pakai kejap je...tapi raynia pulak kalau handbag dia suka pakai n tengok...hehe

    ReplyDelete
  3. rania kecik lg.tgu dh besar sket nanti.siap lah mama! hahaha

    ReplyDelete
  4. eh2 comelnya beg gajah ni..dah sekolah ye anak ciknaa

    ReplyDelete
  5. tak belia pa yang baru pun untuk arissa masuk shulah dia tu. hahaha. tunggu tahun depan. yeah!

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016