Monday, December 29, 2014

takde mood nak up entry

kedai abah 2 dari tepi :(



harini genap seminggu ciknaa lost contact dengan family..
mak abah kat kampung..
kat taman negara pahang..
sana takde letrik.. takde bekalan air..
coverage pun takde dah..
dapat gambar pun melalui facebook group aje..
takpun wassap dari sepupu..
tuhan je tau perasaan ciknaa..
nak makan dok pikir family..
ntah makan ke tak kat sana..
terkepung macam pulau bila tengok gambar..
ya Allah..moga semua selamat..
ciknaa mungkin akan stop dulu update entry..
sebab takde hati..semua nya kat family kat kampung..

8 comments:

  1. Allahurabbi.. Ciknaa, doa banyak2..

    ReplyDelete
  2. Semoga semua family cikna selamat ye..
    InshaAllah cikna..cikna pun kena jaga diri k

    ReplyDelete
  3. tabah yer ciknaa
    Semoga ALLAH permudahkan segalanya...
    amin

    ReplyDelete
  4. sabar yeh ciknaa...tabahkan hati...insyaAllah semoga semuanya dipermudahkan...dan semoga family ciknaa dalam keadaan baik dan sihat....

    ReplyDelete
  5. cikna... nak peluk ketat.. sabar n tabah.
    akak pun menangis...huhuhu

    ReplyDelete
  6. semoga semuanya selamat ciknaa.. Allahhummaamiin.

    ReplyDelete
  7. Insyaalah semuanya selamat...salam singgah nanti mai singgah blog kiter erk awak

    ReplyDelete
  8. banjir kali nii dasyat kan, tp alhamdulillah umah ibu nurul kat kg tak kena banjir.. wlaupn dah jadi pulau, jalan masuk semua dah terputus tapi syukur laa... kalu tak kecian kat ayah nurul, dia strok, susah ibu nak handle nanti.. ngan adik2 lagi...

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016