Wednesday, November 12, 2014

update double RM



harini razin mikhaill @ afiq dah 2 tahun 7 bulan..
rania marissa pulak dah setahun 3 bulan..
alahai kejapnya besar anak-anak mama ni..
makin banyak akal.. makin buat kite seronok tengok peel memasing..




ada masa sangat suka bergurau..
tengok la si adik ketawa sampai sepet mata..
kemain suka diusik abang tu..ada masa main ganas jugak..
lompat atas katil..afiq suka sangat timbun bantal banyak- banyak atas rania..
phewww..!!




haha.. ni aksi apa pun ciknaa tak tau..
cakap nak ambik gambar aje..
nampak flash memasing tersengeh cenggitu..
geram! haha..




minum susu mesti sama-sama..
lepas tu kejap lagi kang yakk pun sama!
berjemaah kekdahnya.. memang mama tak faham sungguh..
macam kongsi perut aje..





ada masanya tengok tv pun sama-sama..
tapi jarang la dapat cenggini..
sebabnya rania bukan peminat tv..
dia lagi suka main mainan, baca buku etc..
afiq tu memang la tv ralit sangat!




geng bergaduh pun dorang jugak la..
berebut mainan..yg ni berebut vitagen..
dah tinggal 1 acaner mama nak bahagi 2..
suruh bergilir si abang memang lokek..
nak minum sorang..sudah nya melalak si adik..
tu tak masuk lagi aksi menggigit adik..
minggu lepas sampai 5 tempat dia gigit sehari..
papa dia tengok dah merah kat badan abang tu..
haihh..


p/s: baru anak dua..tapi rumah macam ada anak 20 orang.. tapi kalau masing-masing tidur, senyap sunyi.. sebab tu orang cakap anak ni seri rumahtangga kan..riuh bertingket-tingket :P


9 comments:

  1. kejap je dah besarkan?
    makin meriah rumah...

    ReplyDelete
  2. Geram tengok 2 2 ni ciknaa. Bila tah dapat jumpa.

    ReplyDelete
  3. Betullah CikNaa.. selagi tak tidur riuhlah dgn gelak-tawa-tangis-gaduh mereka.
    Itulah bunga-bunga rumahtangga sebenarnya. Menceriakan kehidupan seharian.

    ReplyDelete
  4. bergaduh tu adat la ciknaa oiii....kadang2 kelakar gak bila tengok budak2 ni gadoh....hehehe...
    tau xpe..baru 2 orang anak...tapi dah rasa macam ada 20 orang kan..hahahaha

    ReplyDelete
  5. huhuh bergaduh tu, sama macam semalam... rebut air gak. abg kedekut betul nak share... pening kepala..

    ReplyDelete
  6. sama laa cikna. yaya skrg dh melawan. tumbuk abg smpi lebam mata...

    ReplyDelete
  7. best kan.
    membesar dpn mata..
    smga mmbsar sebagai anak soleh dan solehah :)

    ReplyDelete
  8. Seronok tengok gelagat anak ciknaa..
    Maklumlah anak saya dah besar2..


    Jom singgah blog saya.. http://www.cintavitamin.com

    ReplyDelete
  9. hepi nmpak diorg.. seronok tgk...
    auni pun sama... kdg ok main, kdg gaduh dgn adik ..

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016