Thursday, November 13, 2014

bila anak dara dah kenal cermin



sejak mama letak cermin kat situ..
rupa-rupanya ada insan lain yang turut mengguna pakai..
seperti aksi diatas.. nampak tak? nampak tak?
apa perasaan seorang ibu bila melihatnya?
hahaha.. dalam hati mama terdetik, abis laaa..
lepas ni mama terpaksa berkongsi compact powder dengan dia..
dah mula nak melawo oiii!
tengok je cermin tersengeh-sengeh..
macam kerang kekdahnya..
tapi takpe, sorang je anak dara..
layankan jela perangai dia nih..


p/s: eh semalam kan mimpi beranak lagi.. pergh..pergh..pergh.. haha..

7 comments:

  1. dah name pon anak dara kan rania?
    hehehehe

    beranaklah lg 1 ciknaa...
    hehehe

    ReplyDelete
  2. amboii..dah pandai dok depan cermin yeh....lepasni kerja nak melawa je la depan cermin tu yeh Rania..hehe...
    mimpi beranak??jom ciknaa kite beranak lagi.....hahahaha..pengsannn..

    ReplyDelete
  3. ihihih fefeling cantik cikna... dia teruja tgk sapa kat dalam tu...

    ReplyDelete
  4. amboii sgt anak dara tuuuuu...mimpi beranak?? moh ler..moh ler..mohhhh lerrrrrrrrrrrr...haaa 3 kali seru aku tu..kahkah

    ReplyDelete
  5. amboi rania.. tiru mama pepagi ea??? kikikiki

    ReplyDelete
  6. normal cikna. yaya pun dok perati je kalu kita depan cermin bersiap.

    ReplyDelete
  7. alolo.pandai dah cikrania sorang ni..

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016