Tuesday, September 23, 2014

muka mama ke?



ramai yang cakap Rania Marissa ni ikut muka ciknaa..
iyeeeke? (buat muka) kehkehkeh..
tak tau jugak la sebab hari-hari tengok mcm tak sama..
nak-nak tang hidung & mata tu.. rasa macam lain jek..
tapi kalau orang cakap sama opkos iolss hepi!
terangkat sikit bontot mak ni haaa..
hahahaha..





see? mata dia memang besor gitu..
pegi la mana-mana..
orang akan tegur.. kat fb pun..
mata hitam dia besar!
ntah ngikut sape ciknaa pun tak tau..
yang pasti masa peknen dia dulu suka sangat tegur kawan sekeles afiq..
memang mata hitam dia penuh..tak nampak mata putih..






si abang ni pulak tang bibir memang sama!
dari dalam perut ciknaa dah tau masa scan 4D tu..
bibir sebijik mama.. (oloh-oloh perasan sendiri)
yang lain tak bape nak pasti..
sebab kalau tengok pun tak tau ikut muka sape..
ikut muka sendiri la agaknye..



sekian lah entry perasan harini.. mekasih singgah blog ciknaa yer.. memuah! hehe.

4 comments:

  1. Mcm ros bla org ckp sama muka ros jd malu. Haha. Nampk mcm diorg comel lg dr ros.kahkah

    ReplyDelete
  2. kann vangga sgt bila org ckp muka anak ikut muka kita...sbb dlm masa sama org akan comel...dah tentu lah comel macammmmm...MAMA!! pastu gaduh dgn papa sbb dia xpuas hati org ckp camtu...dia nk muka anak cam muka diaaaaa je..kahkah

    ReplyDelete
  3. tunggu besar ciknaa.. seketoi keluar nanti.. ihihih

    entry terkini...Makan je kerja aku ni!!!

    ReplyDelete
  4. masa br2 luth lahir tgok luth, sebijik muka kita.
    org tnya nak tgok anak, ayah dia ckp..tgok mak dialah.. sebiji..
    makin besar ni.. sikit2 tukar muka ayah dia...
    sekarng semua org ckp ikut muka ayah dia..
    dush.. jadi anak ayah plk tu..ayah ckp apa pun dia ikut je..

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016