Thursday, September 4, 2014

double RM & moyang



ni la moyang doubleRM.. satu-satunya nenek ciknaa yang tinggal..sweet sangat tengok tok bergambar dengan bebudak ni.. rania & afiq ni cicit sulung belah ciknaa..semua nya sulung lah..belah asben pun cicit sulung jugak.. bangga afiq! jadi kesayangan ramai..huhu.. tengok muka tok, orang akan cakap macam ciknaa ye dak? eheee..memang pun. tu jelah untuk harini.. babai :)

10 comments:

  1. cikna ada nenek lagi... mesti mak cikna muda tang2 ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. muda? takla kak..dah 51 tahun dah mak saya tu..

      Delete
  2. Aah lah ciknaa ikut muka moyang afiq...tak ikut sgt muka mak ciknaa...lain sgt..patut lah ciknaa putih, atok dia putih serlah...kuat lg dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2.. dulu atok ni gemuk sebelum kencing manis lagi macam muka ciknaa tau.. kuat lagi ju.skrg sibuk buat bunga plastik..

      Delete
  3. ain n husband dah xda nenek n atok ...dah lama dorang semua meninggal...huhu...
    aah lah muka nenek ciknaa sama cam nenek..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciknaa pun tinggal ni dgn sorang lagi atok laki belah abah.. kan kan kan? hihi..

      Delete
  4. seronok masih ada oyang... qaleef tak sempat nak jumpe oyang nya.. jangan kan kate qaleef..mak nya ni pon..tak dapat jumpe nenek2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai sedih pulak baca ayat aty ni..

      Delete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016