Monday, August 18, 2014

afiq : bibir berdarah




ciknaa takde mood harini nak keje..
baru je balik hantar afiq pegi klinik..
arini masuk hari ke-4 bibir dia cenggini..
kering.. menggelupas.. dikopek..berdarah-darah..bengkak..
pastu taknak makan..serius memang ciknaa sedih tengok..
merengek je.pedih la kot kan..
balik klinik terus sapu ubat doctor bagi..
tapi lagi jadi berdarah..
menjerit macam hape afiq..
ubat tu buat bibir dia berdarah lagi teruk..
so, tengahari ni ciknaa ingat nak pegi beli VASELINE tu..
haraplah dapat kurangkan sakit dia..
ya Allah..


p/s: tolong doakan afiq yer.. dia dah taknak makan..semalam pun nak susu pun dah takut-takut nak suakan botol dalam mulut.. :(

14 comments:

  1. cikna sapukan madu..kalo xda madu, sapukan minyak kelapa dara pun ok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 hari sebelum jadi camni, bg makan madu..pastu sapu vco pun dah..tahan sikit,pastu berdarah lagi..sobs!

      Delete
    2. cik naa kena extra gigih...huhuhu...asal kering je sapu...kena konsisten...moga afiq cepat sembuh...minum air masak byk2...

      Delete
    3. ooo camtu ea? lagi 1 afiq ni asik nak kopek aje kuping yg kering tu..adeh! mak yg stress tau.. amin.. tQ yer doakan..

      Delete
  2. kena pantau jgn bg dia tarik2 bibir kering tu.nnt makin teruk jadinya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kat rumah insyaAllah mmg pantau..tapi kat nursery wallahualam..cuma dah pesan dgn ticer dia..

      Delete
  3. cepat sembuh ye afiq
    mntk jasa baik taska tu bagi dia minum air banyak sikit..huhuhu
    kesian afiq

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih banyak kak.. tula pagi tadi hantar dah pesan kat ticer..harap ticer bagi la kat dia..sian sangat tengok..

      Delete
  4. Replies
    1. tQ sis lia.. nak tengok cemana lepas guna vaseline..

      Delete
  5. cikna, maybe ubat doktor tu tak sesuai dgn afiq kot.
    lps guna vaselin cemana? risau jugak. caner mula2 boleh jadi camtu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah kak..dah ok sikit..next entry saya cite ehh.. :)

      Delete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016