Thursday, July 3, 2014

si dara kecik ciknaa






penuh entry dengan gambar dia sorang je..
lama dah tak update si dara ni sorang..
rania marissa dah nak masuk 11 bulan..
alhamdulillah..gigi dah 2 batang..
kemain la suka makan biskut orang tua..
biskut baby dibaling-baling aje..
dah merangkak genap umur dia 10 bulan aritu.. 
kira cepat jugak la progress dia compare dengan abang..
sekarang keje nak berdiri, memanjat je!
tak kira la sofa ke, kerusi, tiang buai ke, ada papa, papa pun dia panjat.. 
makan? rasanya dia kuat makan..kerap tapi tak banyak..


raya ke 6 nanti genap umur dia setahun ikut kelendar islam..
kejap je rasa.. dah nak setahun dah umur dia..
rindunya zaman baby dulu..
senang cakap rania ni tak banyak peel sangat..
mudah nak jaga.. nak je dengan semua orang..
senyum tu jadi perhatian ramai..
sebab pantang ditegur.. memang senyum je dia..
alhamdulillah.. ciknaa dah merasa jaga anak dara..
memang ada beza dengan anak lelaki..
2.2 pun anugerah.. aset dunia akhirat..
takde sangkut paut dengan bank..eh eh eh..hahaha..
oke lah.. tu aje.. babai~ selamat berpuasa :)

8 comments:

  1. ciknaaa! seriousely ckp,rania ni comels sgt.walaupun halus,tapi comels gila.rara suka tgk dia senyum.manis sgt muka dia.

    ReplyDelete
  2. Rania comel sgt...rindu tgk dia tersenyum...kalau ju acah dia mesti dia malu2 alahaiii anak dara sungguh ni hihi

    ReplyDelete
  3. alahai rania..seronok baca mama kamu cerita pasal kamu
    semoga menjadi anak yang solehah ye

    ReplyDelete
  4. manis je rania senyum.....comey je....pastu anak dara ni pemalu ..hehe...sweett..

    ReplyDelete
  5. rambut dia..senyum dia..memang mahallllll...ciom sket utk ai pliss.. ^_^

    ReplyDelete
  6. senyum anak dara ni... manis sgt...

    ReplyDelete
  7. comelnya rania..dah besar anak dara ni ye..

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016