Wednesday, July 9, 2014

kisah adik & abang

ni model ke kertas lukisan? :P

ni cerita sebelum puasa haritu..
beberapa minit sebelum bertolak ke klang..
birthday party rafif.. ciknaa masuk bilik sekejap nak pakai tudung..
papa dia dah kat luar rumah setelkan kereta..
5 minit je kot ciknaa tinggal, keluar tengok adik dah rupe gini..
rupanya afiq dah selongkar handbag ciknaa..
dia ambik lipstik & conteng muka adik rania..
tapi adik dia senyap je.. langsung tak berbunyi..
hahaha..saited benda baru abang nak tunjuk kot..
aduhaii.. sian adik..



ada gaya saloma idak? ngee...


Ni pulak cerita last week..
Papa tidokan abang dia dalam bilik..
Tapi dia dengar suara abangnya menangis.
laju dia merangkak pegi kat pintu bilik pastu tepuk2 pintu tu..
Lama jugak la dia mcm tu smpai abang dia senyap. Haha..
sayang sangat kat abang dia yer..
sampai abang nangis, dia yang paling sibuk..




bos besar yang kecik.. muehehehe..


ni rupa bos besar tu..
yang selalu menggunakan adik sebagai bahan uji kaji dia..
adik jugak la mangsa kemarahan dia..
adik jugak la tempat dia peluk tido memalam..
hahahaha.. 


p/s: tahun ni beraya sebagai mak anak 2.. agaknya kena beli beg besor sikit la kan..duit raya anak banyak tahun ni nak kena simpan..kang rebeh pulak beg mak.. kihkihkih :))

8 comments:

  1. ha3 adik excited sbb dpt make-up gitu he3

    ReplyDelete
  2. peel anak2 nii macam2 kan.. hehhee

    ReplyDelete
  3. bila dah berdua.. .memang suka je dorang ni.

    ReplyDelete
  4. bestnye jadi mak anak 2. hihi

    ReplyDelete
  5. bgsnye si adik diam je kne conteng muka hahaha..cute la anak2 awk

    ReplyDelete
  6. comey gambar raynia kat pintu tu...hehehe....ain pn kene la beli beg besar sikit cmni..hehehe..

    ReplyDelete
  7. Hahaha.comel.adik excited dimekapkn.cmne la muka dorg time men mekap2 tu kn.mesti cute.haha

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016