Monday, June 2, 2014

HAPPY BIRTHDAY MAK!



Alhamdulillah..
Semalam hari jadi mak ciknaa..
Genap 51 dah umur dia tahun ni..
syukur..masih sihat.. masih boleh jaga cucu dia yang 2 orang tu..
kebetulan dia ada kat rumah start cuti sekolah..
memang jaga cucu jela kat rumah..ngeee..




ok, ramai yang cakap ciknaa ikut mak..
iye kee? rasa macam tak je..sebab mak ciknaa kecik je orangnya..
daku ni errr.. kecik jugak..kecik sikit dari peti ais..
kahkahkah..

oklah..
kat blog ni nak ucapkan sekali lagi..
tanda kasih sayang tulus ikhlas..
selamat hari jadi mak..
sayang mak sangat..
terima kasih sebab mak lah orang paling sabar dalam dunia..
orang paling kuat! inspirasiku sampai bila-bila..
semoga terus sihat..
boleh terus jaga cucu yang makin lasak itu..hahaha..




p/s: mak nak sangat pencen awal.. dia suruh cucu duduk ngan dia kat kampung.. aiyaakkk..

3 comments:

  1. selamat hari jadi mak!!
    semoga panjang umur dan dikurniakan kesihatan yg baik selalu..
    boleh main kejar2 dengan cucu.. hehe

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir, makcik... semoga sentiasa sihat & bahagia dgn keluarga, InsyaAllah...

    ReplyDelete
  3. muka tu seiras la cikna..selamat hari ulang tahun ye makcik..

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016