Friday, June 6, 2014

9 bulan 23 hari



Rania Marissa dah nak masuk 10 bulan..
Dah start angkat-angkat bontot nak merangkak..
lambat jugak la dia merangkak..
semalam dapat la 2 tapak..
sayang lutut anak dara ni oii..
takpe-takpe..memang mengikut mama..huhu.


ok, dia sangat suka panjat badan orang..
panjat kerusi, sofa etc..
nak berdiri sendiri..macam meniti gitu..
dapat je berdiri kemain menyengih panjang..
ada hati nak tepuk tangan..
tapi lepas tu terduduk balik.. haha.
ok, rania dah pandai tepuk tangan..
kalau kita nyanyi lagu tepuk amai-amai tu..
laju la dia tepuk tangan..



rambut ofkos lagi besar dari tuan :P



pastu dah pandai babai orang..
kalau kita suruh..
tapi ikut mood jugak..mood dia malas jangan harap..
kalau baik, balik nursery tu,
start dari bilik sampai ke kereta dia babai semua orang..
peramah bebenor.. haihhh..

ermm..ape lagi ek..
oh, dah pandai marah orang..
tak suka kalau papa dia cium dia..
sebab ada misai.. dia akan merengus..
haaaahhhh! pastu tak suka jugak orang cubit pipi dia..
pun sama..dia akan merengus macam tu..
boleh tahan garang dak rania ni..






p/s: raya ke 6 nanti hari jadi rania.. agak-agak ada tak yang nak kasi adiah ekk.. huhuhu.. kasi makan lontong jela dik..kite raya johor ini kali.. :)

1 comment:

  1. alahai rania..comelnya kamu
    semoga membesar dengan sihat ye rania

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016