GOOGLE Adsense

Thursday, May 15, 2014

lepas makan ubat cacing



ni bukti lepas dia makan ubat cacing haritu..
selera bertingkek tingkek yer..
pagi makan ubat cacing, petang ticer bagitau dia dah nak susu..
padahal 2 hari sebelum selera memang zero..
susu dah balik asal..3jam sekali mesti mau punya..
balik rumah asik la tarik mama ke dapur..
sebut nak acik..nak acik (nasik)
fav dia memang nasi + sup ayam, sup kentang, sup la senang cite..
nasi ayam lagi bertambah makan..
alhamdulillah..afiq dah sihat.. 
sekarang mak tak risau lagi..
syukur sangat..



part berak keluar cacing ciknaa tak pasti..
sebab esok nya dia berak memang busuk cam biasa..
bila tengok taik dia ada mcm urat-urat halus..
tapi hancur..mungkin cacing, mungkin jgak bukan..
yang pasti ciknaa dah bagi pe yang sepatutnya..
lepas ni kena alert la bab ubat cacing ni..
serik wooo..

10 comments:

  1. ciknaa,princess kena bg jugak ni.tp kena tunggu dia sihat dulu.xsbr nk tgk dia berselera mkn mcm dulu.huaaa.

    ReplyDelete
  2. selera bertambah?
    pelik gak tu..oh agaknya perut dia dah selesa kan

    ReplyDelete
  3. kelakar muka dia...mcm lapar sangat tu...hehehehe...bagus klu dah berselera makan...lepas ni tembam la dia...

    ReplyDelete
  4. faiq pulak kuat makan. sikit2 ajak.. tarik tgn ke meja makan. baa buu jom mam. (ibu baba jom makan) hahaha. nak kena bagi ubat cacing jgk la kot :D

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah.. macam tu eh penangan ubat cacing, kira macam penting gak la kan.. dulu masa ayra setahun lebih pernah bagi ubat cacing, bagi sebab rasa nak bagi, sebab dia jenis main kotor kadang makan tak basuh tangan bla bla.. tu yang risau kot kena cacing.. :))

    ReplyDelete
  6. alamak.. cikna meremindkan kita pasal hafidh tak makan ubt cacing lg... uhuuh tq cikna. alhamdulillah abang da berselera ye.

    ReplyDelete
  7. hi,singgah follow anda dan anda ditag :)

    http://intansaffyna.blogspot.com/2014/05/liebster-award-from-shalimar.html

    ReplyDelete
  8. berselera sungguh dia.. hehehe cikna mengingatkan wawa ubat cacing kat anak2.. tq

    ReplyDelete
  9. bagusnye berselera makan..tapi anak saya tak berselera pon..sama jek..cuma susu memang kuat lah..

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016