Wednesday, May 21, 2014

boboiboy by nurul syamimi

kesian afiq.. 2 tahun ni mama tak buat pun befday party dia.. belikan kek sebijik je makan kat rumah..gambar pun takde.. takpe lah, mama kasi hadiah jela yer.. itu pun lepas sebulan.. disebabkan dia suka & hamat-hamat taksub dengan boboiboy, mama kasi dia boboiboy handmade by aunty mimi.. yeay! cantik.. harga berpatutan uolss.. & pastinya afiq memang suka..


sesudah dapat.. kepit celah kangkang ko mampu? haha..

edisi malam.. sayang menyayang.. bawak tido lagi..bantal lama? nyah kau..



afiq memang hantu boboiboy.. kalau tengok kat tv hari ahad tu, siap sedia la dia akan mengamuk bila tetiba iklan & azan maghrib..ya Allah.. tak reti dipujuk-pujuk.dia akan tunjuk jari sambil jerit boboiboy..hahaha.. tula tahap dia suka sangat boboiboy..dulu time kecik sekali dia pandai sebut yaya..gopal.. sampaikan main rambut mama pun dia akan sebut rambut yaya.. adehh..


so, sekarang dah dapat boboiboy dia.. bantal busuk yang dipeluk time tidor memang dibuang jauh-jauh..orang dah ada bff baru la katakan.. thanks mak rafif! mudah berurusan dgn mimi ni.. order, siap, bayar..barang pun sampai..mekasih la yer.. :)

5 comments:

  1. wah... bgus bantal tu.. kemana mana dgn bantal je la pasni.

    ReplyDelete
  2. nak oder jugak laa utk rayyan n yaya...cam comel jer afiq peluk bantal tu..

    ReplyDelete
  3. raees dia lain sikit...ain bg la dy tgk citer katun upin ipin ke boboboi ke..memang dy xberapa nak tengok sangat....kalau iklan ke azan, or orang mengaji kat chanel oasis tu dy nak lak tengok...xnampak lagi dia ni minat kartun ape..heheh..

    ReplyDelete
  4. Wahh sonok dapat boboiboy yer..cantik lah bantal tu hihi..

    ReplyDelete
  5. Cantik la hasil kerjatgn mimi....

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016