GOOGLE Adsense

Thursday, April 17, 2014

abang long suara serak



update ringkas..
Afiq batuk teruk sekarang ni.. selsema pun yer jugak..
kahak dia banyak sampai tiap-tiap malam akan muntah..
abis cadar, lantai semua.. :(
selsema hingus hijau pekat! errr.. kesian sangat..
sekarang suara dia serak..
susu dah kurang minum.. makan ape tah lagi..
cepat baik yer abang..
minggu depan dah nak 2 tahun..
takmo camni lame-lame.. makin susut la nanti..
 
 
p/s: bagi madu apa elok yer?


13 comments:

  1. alaaa bang long, cpt sihat yer, nnt leh kawan ngn yaya.
    jangkit kat taska ke cikna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tau la kak.. rasa nya tak, sebab mama dia pun batuk :P

      Delete
  2. Replies
    1. madu khaula dulu pernah bagi afiq..tapi dah lama abis..kena cari gak la 1 ni ek..

      Delete
  3. musim ler anak kita pun sesema n suara serak2 jgk..kesiankan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala sian nya muslim.. kasi minum air lebih la..afiq pun dah kurang nak susu..

      Delete
  4. ciknaa, taknak try pergi sedut kahak ke?
    kt klinik nadir tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. errr.. rasa mcm baru lagi dia kena tu leenda.. ingat nak try bagi madu dulu.. kesian plak nak sedut tu rasa cam kesian je..huhu

      Delete
    2. huhu..mmg pun ciknaa..saya ari tu pun masa asyraf kena batuk2 kahak ni, jenuh pikir nk bawak ke taknak p klinik nadir..kesian sebenarnya klu kena sedut..nasib baik dr nadir kate tak perlu sedut..tp dia ajar cara tepuk2 tu..nak tepuk tu pun kesian..apakah???

      Delete
    3. hahaha..hati ibu-ibu sangat ni leenda.. aduhaii..

      Delete
  5. Raees baru baik batuk ngn selsema...ain bg madu asli...tu pun kdg2 bg kdg2 x..baik sendiri..masa batuk ngn selsema tu..mmg susu dia xnak minum ciknaa..makan pun kurang..mmg susah hati...nak menangis pun ada..sekarang Raees dah kurus sgt...Alhamdulilah lepas batuk n selsema dia dah ok ni..baru dia selera nak makan...semoga cepat baik yeh afiq....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul la ain..bila batuk tekak dia perit agaknya.tu sebab jadi taknak makan, susu pun malam2 aje..siang ni dia taknak.. sedih tengok bila nak cakap suara takde :(

      Delete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016