Thursday, March 6, 2014

Nasi Arab



Benornya ciknaa takdelah minat sangat nasi arab ni..
memang kat uia, menu ni macam menu wajib gitu..
banyak sangat yang jual..
selain dari harga nya agak mahal, ciknaa xsuka sangat rasa rempah dia tu..
tapi..tapi..tapi..
yang dalam gambor ni betul-betul memukau rasa tekak ku ini..
rasa dia ala-ala nasi beriyani tu..lembut sangat..
ayam dia besau! pun sangat sedap..
rempah memang rasa.. tapi tak kuat sangat.. sedang-sedang..
yang pasti perapan sempurna.. gittew.. :P
harga macam ni RM7.00..  kat luar lagi mahal yer dak?
syukur la makanan kat tempat ciknaa cari rezeki ni boleh rasa pelbagai makanan international oii..
harga memang tiptop, student rate katanya..
okey, ciknaa nak mamam dulu..
happy lunch hour semua :)


p/s: kite tak mampu nak makan hotel memahal..makan kat tempat kerja pun dah sangat bersyukur.. amin..

9 comments:

  1. kemain ko khennnnn.... nyampah tau!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. alalala makyong..takmo marah2 ea.. hihi

      Delete
  2. Replies
    1. haah kak..cafe ni hari2 mkn sini.. selera klate tp ada nasi arab

      Delete
  3. Assalamualaikum ciknaa. wahh sedapnya. terliur kita ;p

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016