Thursday, December 12, 2013

sandwich sardin simple versi ciknaa


ujan je lapar..lapar je nak makan..
sekarang ni malam ciknaa memang kurang makan nasi..
menu cam sandwich ni lah jadi habuan masuk perut kami laki bini..
1st time buat sandwish sardin sendiri oke..
sebab selama ni main order je adik buat :P
alasan along bizi dengan anak.. muahahahaha..


bahan-bahan nye :

roti
sardin
bawang potong dadu
cili padi potong
mayonis
telur
margerin



tumis bawang, cili potong, sardin.. (ada org tak masak pun) dalam kuali lain cairkan margerin, goreng telur hancur, mayonis.lepas tu campur jela sardin dengan telur tu.. nak sedap sejukkan dulu esok baru makan.. :)

p/s: nak sedap lagi letak timun.. kali ni versi express..timun tadakk. hehe.



4 comments:

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016