Thursday, December 12, 2013

melawat baby gegels sri gombak



semalam cuti sultan selangor..
papa bebudak keje..dia tak selangor, dia key el..
so, panjang langkah binik nye nih.. yuhuhu..
alah.. ke sri gombak tu aje.. hari melawat baby katanyer..
pukul 1 keluar rumah pukul5 baru balik.. ambekk.. 
sampai tak tido rania petang semalam..


1st ciknaa terjah umah ain dulu..sebulan dah pun umur raynia.. 
adik raees, anak si ain tula.. raynia sama nama tapi eja lain..
comel weh..tinggi anak dara ain nih..
bila baring sebelah rania sama besar je..
comel! 


2 jam jugak kot kat umah ain..
lepas tu gerak pegi umah aini pulak..
baru seminggu dia bersalin..
mak nak kejar masa nokss..aini nak balik teganu minggu depan..
alhamdulillah dapat jumpa.. anak dara sorang ni belum ada nama lagi..
tapi jari comel! runcingggg sangattt.. pastu tak padan seminggu angkat kepala..
sangat tegap ini anak.. anak shaklee kate ibu nye.. hewhew..


balik rumah rania tido 4 jam..
kesian betul dia penat.. tak sempat mandikan..pukul 9 dia bangun lap lap aje..
tukar baju terus tido sampai subuh pagi tadi..
macam tula nak mama kalau bizi..
mama kamu mommy blogger..kawan ramai (kengkonon nye) 
redhooo jela yer nak.. hihi..


p/s: sape lagi nak beranak angkat tangan??? nak beli adiah nih.. hoho..

10 comments:

  1. Waaa hebat mama rania berjalan2 jumpa geng gojes....comellllll

    ReplyDelete
  2. Good job admin..sentiasa pantas cantas..hehe

    ReplyDelete
  3. bulan 2 cikna..get ready eh..hahahah

    ReplyDelete
  4. baby baru... seronok klu dapat cium.

    ReplyDelete
  5. amboi.. rajin nye mama rania ni g jalan berdua jer... hehe

    ReplyDelete
  6. rania jumpa kawan gegirl ye..akak tak jenguk lagi walhal rumah diorg dua tu sri gmbak je

    ReplyDelete
  7. he3 da beranak 16bulan lepas, bole dpt hadiah lg x? ekekekeeee

    ReplyDelete
  8. Wahhhhh. Leader terbaiiikkk! ;) best nya cium bau baby...

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016