Thursday, December 5, 2013

dumex dugro contest




sejak akhir-akhir ni rajin nau ciknaa join contest..rasa macam syok aje! lagi-lagi kalau setakat tepek gambar memang kompem ku akan join..gambar anak cecah ribu dah oi.. contest ni menguatkan semangatku nak join sebab afiq memang minum susu dumex dugro.. fruits & vege 1-3tahun tu.. mane la tau kot menang dapat stok susu setahun.. sonok poket makpak nye! insyaallah.. kalau uols nak join cam ciknaa klik SINI.


banjir : 1st time abg long afiq jumpe air banjir..saited!




p/s: abang long afiq masih kat kampung.. insyaAllah minggu ni nak ambik dia balik kl.. dah rindu tu nenek cakap asik sebut mama..mama..mama.. alahai rindu nya mama kat abang tau..

7 comments:

  1. muka dia nmpk mcm dah besau sgt ni cik naa hehehehe..abg long tak mo berenang tau tengok air tu..tahan tahan hahahaha

    ReplyDelete
  2. muka abang2 sungguhla dia! hehe.. wah rajin ciknaa jpin. good luck tau. shaheem pun minum susu tu :D

    ReplyDelete
  3. abg long nmpk matang..be a good boy ye..semoga ciknaa berjaya!

    ReplyDelete
  4. macam lama tak tengok abg long afiq ni, sekali tengok eh dah besar sangat dah ni.. hehe. nampak dia tinggi :) gudluck utk contest tu.. tapi anak sy tak minum dugro la pulak.. tak dapat nak join.. :D

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016