Tuesday, December 31, 2013

babai 2013..welkam 2014

tahun 2013 berakhir hari ni uolss..
banyak kenangan tahun ni dalam hidup ciknaa..
alhamdulillah, ciknaa berjaya lalui semua tu..
rezeki melimpah ruah tahun ni..syukur..


march 2013, papa epul sudah dapat kerja kal KL..
seterusnya dapat hidup sebumbung dikala afiq cecah setahun..
alhamdulillah.. terima kasih Allah..
bermula lah kehidupan kami 3 beranak hidup serumah..
sangat bahagia.. baru la rasa nikmat keluarga sebenar..
kalau tak, sorang kat kl, sorang kat johor..

oh ustaz kazim saifful ciknaa :P


raya ke 6 tahun 2013 jugak lahirlah puteri ciknaa..
rania marissa yang penuh dengan keajaiban..
kelahiran yg sangat senang, tak sakit, boleh kata 'senang' laa..
flashback SINI.. lahir betul2 lepas raya & ciknaa dah balik KL..
tepat pada masanya.. 


rania marissa selamat lahir ke dunia



lahir je rania marissa,papa epul dapat interview keje UIA pulak..
mencuba nasib,kot ada rezeki kan..
lepas pantang, rezeki itu milik kami.. bersyukur lagi..
yes, papa dapat kerja tu.. yang ciknaa idam-idamkan dari dulu..
kami suami isteri kerja 1 tempat.. Allah.. betapa cantik nya per


tuan punye blog yang sokmo menghepikan diri beliau :P


itu yang manis je ciknaa cite..yang pahit pun banyak..
tapi semua tu kite simpan untung matangkan diri k..
lagipun tak best nak cite yang pahit-pahit masam ni..
peram jela jadi pekasam..bulan pose kite jual.. huhu..


buah hati nyawa ciknaa ni yaw!


so, untuk semua readers, follower, silent readers ciknaa, mintak maaf sepanjang tahun ni kalau ada penulisan entry, komen yang buat kengkorang jiwa kacau atau sakit hati.. sorry berlori-lori eh.. peace! ^_^


p/s: thanks 2013, welcome 2014..ape kisah 2014 pulak untuk family ciknaa eh? insyaAllah doakan yang baik-baik je..

13 comments:

  1. kita pun minta sori berlori jugak ea klu ada salah silap cikna.....maceh menjoinkan daku dlm gojes....

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru ciknaaa~ wahhh seronoknya ciknaa.doa kan hubs rara pulak ye.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah rara..oopss jauh jgak eh? oke, ciknaa doakan k..

      Delete
  3. wah banyak gembira ye...tahun 2013...moga 2014 lagi berganda hapinness ye,...salam kemaafan jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kakmi..alhamdulillah..
      same2, eh mcm raye pulak :P

      Delete
  4. Ciknaaaaa....ku suka gambar mu ciknaa yg tgn di bahu hahahhaha mmg manisssss....ciknaa zero zero ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. miahahaha..ku sendiri suka tengok gambo tu ju..jemah sangat khannn..

      Delete
  5. 2013 kenangan yg akan kita bawa hingga akhir hayat...selamat tahun baru

    ReplyDelete
  6. Semoga rezaki makin bertambah 2014. Dan ukhwah kita terus erat

    ReplyDelete
  7. Selamat Tahun Baru Cik Naa, semoga tahun ni lagi baik dari tahun2 yang lepas. :)

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016