Wednesday, November 13, 2013

GIVEAWAY by EKIN JAMAL

si saat akhir baru perasan pasal GA Ekin Jamal aka mommy zara ni..


untuk tidak merugikan diri sendiri,
mohle kita menjoinkan diri..
hadiah memang memikat hati ciknaa oiii..






naik join? esok last weh.. jom! cepat terjah SINI

Syarat2nya
1. Follow blog Ekin 
2. Buat entry bertajuk "GIVEAWAY by EKIN JAMAL"
3. Letak banner Giveaway.
4. UPLOAD la gambar kreatif semasa deepavali atau awal muharam baru ni.
5. Buat la karangan kat gambar tak lebih 10 patah perkataan.
6. Tinggalkan link di ruangan komen kat entry tokey Ekin tu..
7. Tarikh tutup 14 november 2013 diulangi esok tau esok..hihi




Masa cuti Deepavali & Awal Muharam minggu lepas ciknaa masih lagi bercuti..habiskan sisa cuti bersalin uolss.. Maka sambutan hanya dalam rumah semata-mata..
 
Awal Muharam detik permulaan..permulaan adik & abang akan menjadi geng!




cukuplah tu yer.. naik pening ciknaa memikir nak mengarang ayat tak lebih 10 patah perkataan ni.maklumla ai kan banyak cakap.jari bila menaip pun macam mulut jugak la..laju je tak sempat nak kira 10..hehe. ok ekin.. ciknaa join untuk suka-suka.tapi kalau menang lagi suka! pape pun selamat maju jaya dengan bisnes awak yer.. chaiyok!
p/s: dalam kepala memikir jugak kalau dapat nak tampal kat mane eh? hihi..

4 comments:

  1. mudah-mudahan ada rezeki ye ciknaa :)

    ReplyDelete
  2. nak join jugak...tp awal muharam men bowling...kang mil bace mampos...haha...

    ReplyDelete
  3. suka tgk abg adik bermesra...alahai mesti menang ye nih....

    p/s ciknaa daku nih kaya kasih sayang ajer ciknaa...hahahahhaha

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016