Wednesday, October 23, 2013

First Year double Mipump untuk dijual



assalamualaikum..



Ciknaa nak jual mipump ni.. ada yang nak beli tak?kenape nak jual?
secara jujurnya ciknaa memang malas nak menempel kat plug letrik dari dalam pantang lagi.
jadi pam ni ciknaa ingat nak pakai kat ofis je..tapi tetap jugak malas nak guna letrik..hahaha..ciknaa lebih suka guna manual sebab tengah pam boleh ke hulu ke hilir..maklum la oi anak dah 2..terkejor-kejor ngan abang long lagi..pastu adik rania marissa nak berbuai lagi..memang ciknaa lebih sesuai guna yang manual..


mipump ni bagi ciknaa :


bunyi memang terbaik.. paling senyap ciknaa pernah jumpa..
part cuci pun senang.. 2 part aje.
ringan.. tengok la motor nye comel aje..
boleh guna bateri..


eh ciknaa baru guna 3kali pump ni tau.. so, cond 10/10.. ciknaa nak jual RM300 termasuk postage. PM ciknaa kat fudzi_love@yahoo.com.my. sape cepat dia la yang punye :)



STATUS : SOLD OUT

9 comments:

  1. haih...kang ku beli kang membazir plak...nak kne tnggu ngandung lagi ni...hihi

    ReplyDelete
  2. hahaha. lawak oi komen makcik di atas tu.
    sila preggie dulu kalo nak beli ni.
    :)

    ciknaa i ols pakai fs.
    bestjugak.
    tayah menempel gak dekat plug lektrik.
    muahahaha :)

    ReplyDelete
  3. salam:)
    nnt free singgahlah ke blog noly ye
    www.nolyanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. pampam..juaijuai...pampam..juaijuai..hehe

    ReplyDelete
  5. ehh..baru perasan header baru..heheheh..mama comel di tepi tu..

    ReplyDelete
  6. salam..awk ada lg ke pump ni?

    :D

    btw, salam singgah..hekhekhek..(terjenguk sebab dok mencari2 breastpump)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam.. dah sold out dear.. hehe. tq sudi singgah blog ciknaa :)

      Delete
  7. Cikna beli ktne pam ni? Nk cari jgk.. Tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli kat fb dear.. Ariessa land murah dia jual..

      Delete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016