Thursday, July 4, 2013

little star & lovely cat

malam tadi afiq tidur lambat..
semalam kan dia cirit kat nursery, petang dia tidur kepenatan..
malam dah tak boleh nak tidur..banyak la aksi dia malam tadi..



STAR yang dapat dari nursery semalam.. tak tau la ticer main ape ngan dia..


balik tu ciknaa yang banyak mulut ni tegur la..
afiq, sape buat star kat tangan tu? mane star?
oih sibuk je dia angkat tangan dia & buat cenggini..






ciknaa memang geram nengok jari dia yang halus tu tunjuk-tunjuk..
ee memang kene gigit la jawab nye.. hoho..



 bukti anak jantan, tangan berurat yuolss :)






ni pulak kucing kesayangan afiq..
abis bateri dah pun..kalau tak kucing dia berkelip2 mata, siap boleh jalan keliling rumah..
mase ada bateri tu afiq memang geli..dia campak jejauh jer bila kucing ni datang hadap dia.. 
sekarang? macam adik dia pulak.. rapat oke! kejap-kejap amik peluk, cium.. owoss.. 
penyayang sangat la konon..






memuah! 
kejap-kejap mulut, pastu telinga, ekor kucing tu pun dia cium jugak.. 
hahaha.. lantak kamu la afiq..
kalau kucing sebenar, dah kene cakar budak gamaknye..



p/s: cer bayangkan afiq sayang adik baby cenggini nanti.. oh suwitnye lahhh :)

20 comments:

  1. hehehe
    zara pon suke bebenor kucing tue
    tp dah rosak
    dicampak2nye

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbalik.. afiq yg rosak tu la dia dok buat main..

      Delete
    2. terbalik.. afiq yg rosak baru dibuat main..hehe.

      Delete
  2. Fayel takut kucing tu ...afiq suka pulak kemain cium ...afiq nk takutkan abg fayel bawa kucing tu eh..dia takut tang mata

    ReplyDelete
    Replies
    1. abg fayel takut kucing meyh? wuhu! biar betikkk..

      Delete
  3. hahaha comel sgt afiq tunjuk2 star kat tangan..pandailah dia, budak bijak ni

    ReplyDelete
  4. hehehehe afiq buat baik kot.teacher bg bintang kat tangan.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. agaknye la kan rara..
      nak puji la tu, dapat star sebijik kat tangan..

      Delete
  5. SB pun kalau main kucing tu gitu2 jek..tp bila x gerak abis di campak kucing tu..hahha

    ReplyDelete
  6. Nti afiq sayang adik lebih lagi.. tpi x bole la nk angkat adik camtu..hihi

    ReplyDelete
  7. tangan berurat kerja kuat ni cikna..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuat tampo orang boleh harap.. huhu.

      Delete
  8. ufairah pon ade kucing ni.. tapikan.. da patah kaki kene buli dengan ufairah..

    salam kenal dari fifi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. patah kaki?
      uish.. hebat.. kesian kuceng tu :P

      Delete
  9. wahhhh pencinta kucing ni! lepas ni boleh la beli kucing utk bela...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi mak dia tak suka kucing nana oiii.. :))

      Delete
  10. Comelll yer kucing afiq....perghhh mesti abg long sayang adik mcm nih nanti...penyayang sungguhhhhhh abg long :)

    ReplyDelete
  11. aty ni suker giler kucen..tapi kucen yang satu ni..aty takut...heheh...

    ReplyDelete
  12. afiq, hannah pun ade kucing ni..bile bergerak pun die geli ngn kucing tuh..bile tak gerak elok pulak die main ngn kucing tu..hahahaha

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016