GOOGLE Adsense

Thursday, June 20, 2013

teduhan kasih punye pasal





semalam drama tu dorang pegi hanimun kan kan kan?
ewah! daku pulak yang tersengeh sengsorang depan tibi..
afiq sibuk main time tu.. kalau tak,mesti pelik nengok mak dia rupe itu.. ngee..
cecepat sms suami.. bang, dorang pegi hanimun laa.. kat pulau kott..macam kite dulu ;P
tapi hampeh..takde respon..
tu je nak cite..
k bai ~ :)


p/s :bayangkan ehsan & efa yang disuntik lemak & dibakor kulit nya menjadi kaler mocha .. maka terjadi lah gambor di atas.. :))

12 comments:

  1. haha..p/s tu tak menahan cikna....kih kih kih

    ReplyDelete
  2. hahaha, penat oiii gelak ni ciknaa

    ReplyDelete
  3. Haha.. igt p hanimun ikut ehsan.. entry terencat la ciknaa. Hahaa

    ReplyDelete
  4. salam kenal..

    tergelak2 saye bce entri ni..klakar..

    ReplyDelete
  5. hahahaa...

    suami cam gitulah kadang2 buat2 tak faham perasaan isteri.

    ReplyDelete
  6. heheeh....buat lawak dipetang hari lak ciknaa nie...heheh..

    ReplyDelete
  7. kelakar la cik na ni...hehehehhe..

    ReplyDelete
  8. amboiii ciknaa..tak menahan..hahahaha..tergelak2 tang p/s tu..kih3..

    ReplyDelete
  9. ok.. kita bayangkan ehsan & iffa untuk akan datang.. stress tau kadang2 layan cerita tu.. mana taknya yg heroin tu dari awal watak kalau baik sampai macam dungu.macam nak tunggu lunyai kepala kena pijak baru la nak tegas skit pertahankan diri.. hahahaha.. tak blh komen banyak pasal cerita tu kang tak pepasal jadi semak otak. kekekeke

    ReplyDelete
  10. Hahahahaha. Ssuai dh tuh. Mata sepet! Hahaha. Teeingin nk g tpt yg laut ny cantik mata memandang. Uhh! Nak g sabah. Hew Hew Hew

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016