GOOGLE Adsense

Thursday, July 4, 2013

Giveaway by Ceritera ibu & Little Bambam

sticky post : scroll down untuk entry terbaru :)





hai.. sejak akhir-akhir ni ramai mommy baik hati lagi pemurah buat giveaway kan..
so, ciknaa yang sekarang ni memang berhajat besar untuk berjaya untuk menyusukan anak sangat teruja dengan benda ni semua.. eh, skema pulak ayat! ;) orang nak memberi, kita sudi menerima khansss... 



jom la kita join giveaway ni bak kata Ibu Dilah yang buat giveaway ni, Demi memartabatkan susu ibu dan menyokong usaha murni ibu-ibu yang menyusukan anak.


so, ciknaa tag contest ni pada 3 orang yang mengandung macam ciknaa jugak.. 




Ibu dilah nak kasi adiah ni :


1st prize :


 
1 box of  Bumble Bee - Breastmilk Storage Bottles (10 bottles/box)
1 box of Autumnz - Double ZipLock Breastmilk Storage Bag (25 bags/box)
*12oz* or *7oz* 
 2nd prize :
1 Box of  Autumnz - Breastmilk Storage Bottles (10 bottles/box)
- Lilac Sweeties  or B lue Ellie
(boleh pilih nak colour yg mana - contoh seperti gambar di atas)
  

details utk giveaway ni KLIK SINI


p/s: ciknaa dah start beli breastmilk storage bottle & plastic..tapi tak banyak mane pun.. tapi kalau ada rezeki boleh la tambah lagi koleksi botol.. harap niat kali ni betul-betul menjadi..ya Allah, mudahkan urusan ku.. sebab makanan yang tak ternilai harganya adalah susu ibu.. sebab tu dah nak mati pun kite selalu dengar ayat ni 'mak, halalkan susu mak yang mengalir dalam tubuh saya' sobs..sobs..

11 comments:

  1. gud luck...nk join tapi tak thu nk buat sticky pos tu...hohoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciknaa pn dah lupe, ku gugel saje.. hihi..

      Delete
  2. apsal haku sebak pulak bace ayat last tuh..huwaaaaa..sebak sebak sebak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. diri sendiri tulis pun nak nangis woo..

      Delete
  3. Hi,

    Feel free to browse Gymboree original clothes for baby girl and baby boy here http://mybabylane.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  4. all da best tau cik naa..mana tau ada rejeki baby hehehe..
    jimat tak yah beli2 lagi ;)

    ReplyDelete
  5. comelnya anak..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

    ReplyDelete

nasi lemak ikan kerisi,
nanti singgah komen la lagi (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016