GOOGLE Adsense

Tuesday, June 4, 2013

2nd anniversary

alhamdulillah.. syukur Ya Allah.. hari ni genap la 2tahun pernikahan ciknaa & suami.. susah senang bersama dari mula kenal sampai ke saat ni.. hubungan yang tidak semudah yang dilihat.. masuk tahun ke 2, Allah sentiasa murahkan rezeki kami.. anak pun nak masuk 2 dah.. syukur.Eh, dah-dah.. geli la nak serius sangat dalam blog ni.. banyak gambor nikah ni tau.. jangan menyampah oke, ciknaa takmo sayang nanti :)


suci muka ni weii.. teruna & dara gittew :)


selesai dinikahkan hurey! jom balik tido yang.. ngehngehngeh :))


oi bang.. mate tu control cket naaaaa ;P

 perantin yang besor gabak.. haha :))






the latest nyer gambar tau.. mak buyung & suami beliau.. :)



p/s: bila anniversary camni, sokmo-sokmo la cik abang kite tu ngusik kejadian di awal perkahwinan.. biasak laa pengantin baru malu-malu miow gituu.. ai is malu tau! cissss..gedik.. muahahaha.. doakan dia suami ciknaa sampai syurga tau..

14 comments:

  1. mcm anak amoi kawin la cik naa hehehe..suka skli gbr makan beradap tu..auwwww comel sgt okeh ;)

    smoga cinta hingga ke jannah..

    ReplyDelete
  2. anniversary kita selang sehari jekan..
    happy 2nd anniversary cik na..
    semoga kekal hingga ke jannah..amin

    ReplyDelete
  3. hepi 2nd anniversary, kalian.... semoga bahagia ke jannah...

    baju penganten merah itu... sgt chantek & menyerlah sekali tau...

    ReplyDelete
  4. Auw Auw Auw. Bila anniversary suka sangat mengimbau kenangan lama. Hihi. Ai is like. Tapi tahun nih anniversary tak sambut lambat gara2 cik kayap.

    ReplyDelete
  5. happy 2nd anniversary cikna. kita nikah hari sama rupanya hihih.. comel tau ciknaa ni hihih

    ReplyDelete
  6. kherlasss perantin baju merah hitam tu... comey3...

    ReplyDelete
  7. Tahniah ciknaa...sonok kan sambut anniversary...tema baju kahwin kita sama lah merah hitam hahahhaha santek kan warna tuh...i likeeee

    ReplyDelete
  8. eppy anniversary cikna...selang sehari je kita yea...:)

    ReplyDelete
  9. aminnn..insyaAllah bahagia hingga syurga...

    ReplyDelete
  10. alahai cikna malu2 pun ank nak masuk 2 dah..huhu

    semoga bahagia hingga ke jannah~

    ReplyDelete
  11. kemain uolls manja gitu...muka mas anikah adalah suci ...hehehe..hepi annivesary ciknaa...semoga bertambah erat kasih sayang

    ReplyDelete
  12. Amboi dia...muka remajatu suweettt.. Bju merah pengantin tu cntikla..
    Hepi anniversary :)

    ReplyDelete

nasi lemak ikan kerisi,
nanti singgah komen la lagi (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016