GOOGLE Adsense

Tuesday, May 21, 2013

gigi + bird + gift

afiq demam lagi..nak tumbuh gigi pun sampai mama & papa kene EL semalam..
demam, merengek,hilang selera makan, air liur meleleh,mulut berbau.. tibe-tibe teringat mommy blogger ada bagitau tanda gigi nak naik, mulut dia busukkk.. tengah melalak tu gigih ciknaa nengok gusi dia..betul! bayang gigi dah nampak.. 2 batang yuolsss.. oh! sudah sampai mase nye.. setahun sebulan ciknaa tunggu.. sesak hati ni dok nengok anak teruna tersengeh gigi takde..sebijik cam apek tua.. :))




afiq & bird.. bukan bebird tau.. bird! hehe.. kat johor, atuk afiq memang ada bela & main burung.. banyak! ada dekat 20 ekor.. so, ni antara burung yang ada.. time ni nak gantungkan dekat depan rumah..amik 1 sangkar letak depan dia.. budak demam kan, dia tengok takde perasaan la burung tu..cuba time sihat.. memang abis digoncang sangkar tu sampai menggelepur burung tu tanggal semua bulu..







gift dari aunty anez zamri.. thanks mommy hannah yer.. susah-susah dia post adiah ni dari perak nun.. Allah murahkan rezeki kamu tau..



alhamdulillah banyak jugak afiq dapat adiah walaupun dah sebulan sambut befday :)

11 comments:

  1. yay!afiq dah ada gigi..lepas ni leh gigit mama n papa =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak! abis la kene love bite anak teruna nanti.. muehehehe :D

      Delete
  2. murah rezeki afiq...hehehe..haipp mama ni...apek tua tu comel tahu? hahaha
    sweet gituuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngeee.. apek tua kesayangan ni kak nadia..

      Delete
  3. yeayyy dh ada gigi..lps ni blh mkn benda keras dh la..hehe

    murah rezeki afiq dpt hadiah lagi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. lepas ni bleh kasi dia kekoh dinding umah plak nana.. lalalala :)

      Delete
  4. ciknaaaa!!!nape letak kat blog..!!!malunya kiteeeeeeeeeeeeeeeeeeee...hahahhahahahahhahahahaa...
    hadiahnye tak seberapa pun...huhu..
    yeay afiq dah ade gigi ye..lepas ni leh makan biskut dah.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kate mommy blogger..sume mesti cite dlm blog kate ko.. ngeee...takmo malu2 eh.. bukan nye bg adiah megi pun.. huhu..

      Delete
  5. waaaa..dh tumbuh gigi abg afiq yek...lepas nie acara mengasah gigi ler kite...hahahha...cikna, sebenarnya kan burung tu tak elok sgt duk dekat2 dgn budak...sbb dekat bulu burung bnyk hama....lebih2 kalu budak yg jenis kerap demam, selsema + batuk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo yeke nurul? patut la bl balik johor je dia mesti selsema & demam! serius tak tau.. :(

      Delete
  6. yes, pasni afiq dh hensem.. senyum dah ada gigi.. hohoho..

    ReplyDelete

ciknaa hargai komen yu ols :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016