GOOGLE Adsense

Friday, March 1, 2013

penyubur rambut afiq

muhammad razin mikhaill @ afiq sejak lahir memang tak lebat mane rambutnye.. lebat pun atas kepala je. belah bawah takde langsung.. sampai la besar, rambut gugur.. orang kate cukur bantal.. lagi la tak berambut.. haha.. selalu ciknaa pakaikan topi jela nak cover rambut dia yang segan-segan tu kan..


bape helai jela atas kepala nye tu.. 




betul-betul macam iklan 'potong rambut pantas = tidak baik' :))




oleh itu, mula-mula kita kasi botak licin dulu.. yeay!









ciknaa tukar minyak rambut afiq.. sejak lahir dia pakai minyak j&j tu.. mungkin jugak tak serasi.. sebab 2kali botak, tapi tetap tak lebat.. so ciknaa guna minyak rambut zaitun jenama SYURAH.. pilih yang ada sengkuang tu.. btw, minyak ni ciknaa pakai kat perut mase peknen dulu..taknak stretch mark kengkonon.. 




jenuh menggugel.. ini la minyak zaitun safi tu.. sangat serasi dengan afiq.. now, rambut dia dah lebat, ciknaa bleh buat pacak-pacak lagi.. suke! :)



ni jela latest nye gambar afiq.. dah lebat la tu compare dgn dulu kan?




p/s: asik nak buang air je.. takkan la baby dalam perut dah ada rambut kot.. huhu..

19 comments:

  1. Replies
    1. dengar gak org cakap elok, tp ciknaa tak penah beli..

      Delete
  2. minyak rambut shurah ni mama saif yang pakai.hehe..saif pakai j&j gak tapi tu la tak berapa lebat. nampak je panjang tapi jarang2 sebenarnya. pasni saif share minyak rambut ngan mama ye. hehe..

    p/s : afiq tolong mama masak nasi ye? rajinn anak bujang sorang ni.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo.. kan kan kan? beza nye ciknaa pakai kt perut, nadt pakai kt rambut.. ngeee :)

      anak bujang yg menyibuk je tiap kali mak pak nye nak makan..

      Delete
  3. mommycha tak penah pakai kan mikha ape2 pon dia naturally zasss rambut bercambah macam bubuh baja gitu..ramai org tanye, pastu tak reti ah nak jawab letak ape...kuikuikuikui!

    ohh nak terkencing jek yer? sama lah kita.


    erm! jom pi kencing sesama hahahahahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah! mungkin gak sbb tak pakai pape dia jadi lebat kan? tapi afiq ni kuat bebenor gen apaknye.. rambut tak bape subur.. hoho..


      eh kencing berjemaah ka? kuikui :P

      Delete
  4. Anak sy dah berbotol pakai minyak zaitun ni.. rambut masih nyawa-nyawa ikan T_T dahla gegirl.. alahai anak~ tapi nak buat camne, maknya kecik-kecik dulu pun rambut tak lebat.. hehe. redha jela.. genetik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakai jugak eh minyak ni?
      takpe lorr.. klu beso2 tak subur lg,suh dia pakai tudung. :D

      Delete
  5. ciknaa..aty nak kirim tolong belikan ley tak..?? kalau tak susahkan ciknaa la...kot2 terpegi kedai tu..belikan tuk aty..nnti aty bank in duit ngan postage..aty tak pernah jumpe lak...okeh2..mungkin aty tak pernah carik...nanti aty try carik dulu..:) kesian lak kat ciknaa yang tak larat tu...qaleef pon rambut selapis jer dari lahir sampai ni dah potong 3 kali pon tak mo gak tumbuh..haaiihh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh2..no problem punye aty.. murah je tak silap ciknaa tak sampai pun 10 hengget. tahan dekat setahun tau..

      Delete
  6. dulu aish pakai minyak apa tah MIL letak, lepas tu rin tak letak sebab bau dia busuk amat, x suke, tapi lucky rambut aish byk, lepas potong tumbuh balik dia, potong, tumbuh lagi, alhamdulillah rambut byk, tapi tak lebat..huhu. huiii afiq pandai masak nasikla, boleh la pinjam afiq sebulan dua, buat kelas masak nasi untuk Aish, senang mak Aish nanti..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan minyak zam zam ke? kalo kt johor dorang de masak minyak sndiri campur ngan daun pe ntah.. konon nk halau benda halus.minyak tu dorang sapu kt rambut bby..tp bau, pergh busuk giler..

      hahaha.. amekla erin, tp tak janji la dapur masih jadi dapur lg.. kot betukar jadi stor..

      Delete
  7. Replies
    1. minyak kelapa dara?
      wah.. mahal gak tu kan?

      Delete
  8. rambut Alisha pun cam segan2 je nak keluar.rasa nak je botakkan lg.tp nnt dh xnmpk anak dara.semua ingat lelaki,ikut muka bapak dia.kekekee

    ReplyDelete
  9. afiq nak masak nasik ke tu..hehe..

    ReplyDelete
  10. Samelah ciknaa.
    Rambut segan2 nk tumbuh..klu letak minyak pulak kulit kepala firas sensitif. Last2 botakkn terus.

    ReplyDelete
  11. berkesan ek minyak zaitun nie..nak try jugaklah...rambut hannani pun..segan2 jer nak tumbuh..hehehe

    ReplyDelete
  12. berkesan lah minyak tu..serasi ngan Afiq..rambut dia nampak lebat n hitam. Comey2 Afiq nak tolong mama masak nasi eh :)

    ReplyDelete

nasi lemak ikan kerisi,
nanti singgah komen la lagi (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016