GOOGLE Adsense

Thursday, February 14, 2013

Pemenang 1st contest : kira duit dalam tabung







contest ni terbuka untuk sape-sape jer..
tak kisah la anda follower ciknaa atau pun tak..
teka berapa jumlah duit syiling yang ada dalam tabung ni..duit kertas memang ciknaa tak kira..
hadiah misteri akan diberi kepada pemenang yang meneka paling tepat @ hampir dengan jawapan sebenar.. tarikh last contest ni berakhir pada hari isnin 14/1/2013 pukul 8 pagi..
klu: duit dalam tabung ni belum memenuhi sasaran ciknaa untuk di'bank in'kan :)




-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




masih ingat contest ni?
ye, ciknaa mintak maaf sebab lame sangat simpan jumlah duit dalam tabung tu..
mase tu afiq demam on off bagai kan.. sesori yer... hehe.
jumlah duit dalam tabung tu sebenarnya RM79.60
tepat memang takde, tapi paling hampir jawab RM80.00 sekaligus pemenang nye ialah Fifi Tiez!
congrate mommy rissa :)
hadiah yang ciknaa kate misteri sangat tu Tupperware..tapi jenis macamane nanti ciknaa pos oke..sebab pe tupperware, nenek afiq jual boleh la beli ngan dia..huhu..
fifi, nanti email ciknaa alamat oke.. 
ada rezeki nanti, ciknaa buat contest lagi.. insyaAllah..

11 comments:

  1. eh...apsal mumy airiell xpasan contest nih???huhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak aih.. 2minggu tu bukak contest ni anis oii.. huhu.

      Delete
  2. Erk,macam mana boleh menang ni?tengah sedih2 gini ada gak rezeki datang.nanti sy emel..thanks ciknaa.yeay!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. tu rezeki name nye, ye dop?
      ok fifi.. same2 congrate dear. :)

      Delete
  3. erna x perasan pun ada contest ni.nanti boleh buat contest lg :)

    ReplyDelete
  4. eeee apesal boleh tak perasan contest gni...sob sob sob

    ReplyDelete
  5. wahhh..wahh..congratz fifi. :)

    ReplyDelete
  6. besh giler hadiah tupperware...!!!! aty kan suker bende2 macam ni..rugi tak gigih joint..hurrmm..tak de rezki...:)

    ReplyDelete
  7. wow! hadiah tupperware tuh... :D tahniah buat yang berjaya.. ^_^

    ReplyDelete
  8. owh saya terketinggalan. hehehe tahniah pemenangnya. Banyak jugak kan syiling kalau disimpan.

    ReplyDelete

nasi lemak ikan kerisi,
nanti singgah komen la lagi (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016