GOOGLE Adsense

Thursday, January 17, 2013

roti puri



kenal tak bende ape ni?
hehe.. ciknaa tahun lepas baru kenal..
ini roti puri.. sedap weh..
roti ni kembung, angin je dalam dia..
tapi tektur roti ni yang syok sebab ada mcm bijirin giteww.. hehe.
balik johor mesti makan ni.. :)

13 comments:

  1. tak pernah makan pun...hihihi...roti ni dr johor ke??nape en suami tak pernah ajak makan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh ciknaa tak pasti la dr johor ke idop..tp ciknaa makan sbb kt sane bru dperkenalkan.. ni kedai mamak wa..

      Delete
  2. sedap2. nadt pun suke. err..tapi nadt kenal roti puri ni sejak dok pahang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haih kite orang pahang pn tak jumpe :P

      Delete
  3. ekin org johor...
    eh, ade ke?
    x penah makan pon
    hahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekin, bndr penawar tak pasti la.tp kluang ada :)

      Delete
  4. saya dok bace komen..yg sebenarnya roti ni dari pahang ke johor..huhu..
    ingatkan ciknaa buat roti puri untuk razin tadi..baru nk mintak resepi..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. resepi roti utk razin? setakat ni penah bagi roti celup susu je ke dia.. mak takde oven nak oii.. :)

      Delete
  5. erk ingtkn roti tempayan tadi..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. roti tempayan tu guane rupe nye nana?

      Delete
  6. aah igtkan roti tempayan gak td... yg dok bakar dlm tempayan tu..hee

    ReplyDelete
  7. sedap roti nie...tp kalau sejuk mcm berminyak sikit

    ReplyDelete

nasi lemak ikan kerisi,
nanti singgah komen la lagi (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to Mama Double RM
Designed by UMIESUEstudio 2016