GOOGLE Adsense

Tuesday, January 15, 2013

1st contest : kira duit dalam tabung

  









contest ni terbuka untuk sape-sape jer..
tak kisah la anda follower ciknaa atau pun tak..
teka berapa jumlah duit syiling yang ada dalam tabung ni..duit kertas memang ciknaa tak kira..
hadiah misteri akan diberi kepada pemenang yang meneka paling tepat @ hampir dengan jawapan sebenar.. tarikh last contest ni berakhir pada hari isnin 14/1/2013 pukul 8 pagi..
klu: duit dalam tabung ni belum memenuhi sasaran ciknaa untuk di'bank in'kan :)



p/s: tak boleh tidur malam tadi, cari tabung kira duit.. hehe.



    26 comments:

    1. huhu.. salah.. beza sgt. jgn kira duit dlm gambar tu sbb tu hanya sebahagian oke..

      ReplyDelete
    2. nak tau hadiah misteri ape dulu baru teka boleh?
      hehehe..larikkkkkk...

      ReplyDelete
      Replies
      1. nama pun hadiah misteri.. mmg misteri wooo..

        Delete
      2. jangan biarkan hidup anda diselubungi MISTERI....hehehhe..

        Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete
    4. nampak macam RM35 je...fuh2..mintak2 betul..hehe

      ReplyDelete
    5. This comment has been removed by the author.

      ReplyDelete
    6. malas nk teka, tp terkira juga.. poyo tau.. huhu..

      lebih kurang RM 75 kot.. hihi..

      ReplyDelete
    7. nak join...total duit syiling = rm28.80

      ReplyDelete
    8. Kina try 39.10..hahaha..mana pegi duit seposen2 ciknaa?hehe

      ReplyDelete
      Replies
      1. haip.. tu yg bentuk cam bunga2 tu sume sposen.. nmpk besar eh?

        Delete
    9. hi CikNaa: rasanya 150 kot..hehe!

      kluang katne ek?tu kampung halaman ct tau.eh CikNaa nak ke inchworm tu?kalau nk plz pm me yek

      ReplyDelete
      Replies
      1. kg felda ayer hitam :) ayoyo.. sekampung plak dah..hihi. nak2, tggu gaji :)

        Delete
    10. da tutup belum contest ni. kalau belum nak join gak menembak.huhu..nadt tembak RM55.70. haha..siap ada tujuh posen lagi.

      ReplyDelete
    11. Selamat mengira duit berjuta-juta lemons yer ciknaa...
      apa address umah?
      momy cha nak kasi kad ni?
      nanti emel ke puanatasha@gmail.com tau?
      tq ciknaa....!

      ReplyDelete
    12. dah puas kira..semuanya RM35.00...

      ReplyDelete

    nasi lemak ikan kerisi,
    nanti singgah komen la lagi (^_^)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    Copyright to Mama Double RM
    Designed by UMIESUEstudio 2016